Hop til indhold
Guest BUC2610

Pattaya.

Recommended Posts

Guest BUC2610

Kære alle. 
 

Skal over og hygge mig 3 uger i april måned. Bliver min første stund i Pattaya. Har før kun været på fishbowl i BKK. 
 

Har lavet en profil på en af deres dating-sites og det virker meget nemt at komme i kontakt med de helt unge piger som jeg går efter. Piger i alderen 18-22 år. De er meget på og flere tilbyder short Tine for helt ned til b1500. 300 kr! Hvordan foregår det med en date hele natten. Hvordan betales den og hvor mange gange sex er man “sikker på”? Forlader pigen bare værelset næste morgen? 
 

Det virker heller ikke som om alle piger er så vilde med at give blowjobs. Jeg har en forhåbning om en masse cim/cof. Men nu må vi ses. Glæder mig selvfølgelig allermest til at lære en masse søde unge piger at kende. 
 

Jeg skal dog lige vende mig til at de har bøjle på næsten alle sammen:-)

Håber på et par gode råd fra nogle af jer rutinerede, særligt angående freelance. Do and dont’s. 
 

Tak. 
BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betaling sker altid efter endt session lige meget om det er ST eller LT.

Du er ikke sikker på noget hvis I ikke har aftalt det på forhånd men oftest betyder LT at hun bliver hele natten og sex 2 gange.

Det kan sagtens blive længere og flere gange men det kommer ned til kemi og du kan også risikere at hun smutter inden.

Hvis du rammer en pige med kemi betaler du hende for at gå.

Blowjob har faktisk aldrig mødt en som ikke vil give det men ikke så mange som er dygtige til BJ. CIM eller COF er mere sjældent det skal du nok spørge ind til og aftale på forhånd.

Sikre dig at freelancer ligger deres ID i receptionen og at hotellet tjekker op med dig at alt er ok før pigen forlader hotellet eller at du følger hende ud.

Nyd turen og jeg vil sige personligt synes jeg det sjove er at gå rundt i barerne og finde pigen for aftenen jeg er ikke fan af Thai Friendly / app's

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Tak. 
 

Så pigen skal ligge sit id i receptionen. Er det kutyme allesteder og noget alle piger accepterer? Wow. 
 

Der er helt utroligt meget aktivitet på de det apps. De virker sultne. Tager det også med ro og finder frem til de piger jeg vil hænge med ved ankomst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I BKK havde jeg stor success på ThaiFriendly. Sæt alderen til 18-20, søgeradius til 10-20 km, skriv til alle der har været online de sidste par dage, og spørg om de er freelancere. Hvis de siger Ja, så spørg om deres Line kontaktinfo og aftal tid og pris på Line. Skriv og spørg dit hotel hvad deres "guest policy" er. Nogen har en "joiner fee"; andre er ok med det. Der er ingen der kigger skævt til dig fordi du tager en smuk ung pige med ind gennem receptionen. Og ja, du kan bede pigen aflevere kortet i hotelreceptionen. På den måde kan hotelpersonalet både bedre end dig se om det er ægte ID, plus at hvis der skulle opstå uoverensstemmelser, så har du lidt leverage i situationen, og hotelpersonalet kan hjælpe med at afvikle problemerne på fredelig og fordragelig vis.

Jeg mødte ingen der brugte falske billeder eller løj sig yngre, og pigerne var alle søde og medgørlige. Derudover kom emnet "kondom" aldrig på banen.

edit: lidt flere observationer.

angående LT (overnatning), så havde jeg mindre held i BKK - de fleste af dem var enten hjemmeboende eller gad ikke blive med overnatning. Det kan være, at en party-by som Pattaya er anderledes på den front.

Redigeret af nøddehaven

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 10 timer siden:

Derudover kom emnet "kondom" aldrig på banen.

Nej, dem skal du selv medbringe/købe i FamilyMart/7/11 m.fl. - men her er de dyrere end i en daligvarebutik i DK - så det er en god ide at have lidt med i bagagaen.

BUC2610 skrev, for 11 timer siden:

Så pigen skal ligge sit id i receptionen. Er det kutyme allesteder

Jeg har aldrig oplevet det, men jeg har mest boet på Condeminiums i Thailand - en enkelt pige kiggede vist lidt forundret, da vi bare vadede lige igennem receptionen og ind i elevatoren.

nøddehaven skrev, for 10 timer siden:

angående LT (overnatning), så havde jeg mindre held i BKK - de fleste af dem var enten hjemmeboende eller gad ikke blive med overnatning. Det kan være, at en party-by som Pattaya er anderledes på den front.

Både og - jeg har mest oplevet at freelancere fra Coconut-bar gerne ville nøjes med ST - lidt ærgerligt for dem, men så må de selv finde hjem.

BUC2610 skrev, for 14 timer siden:

flere tilbyder short Tine for helt ned til b1500. 300 kr

WTF - det er jo mere end en bar-pige incl. bar-fine - tror du søger de forkerte steder - ofte får jeg LT til 1500, hvis jeg lige forhandler lidt og undgår bar-fine - det kan man nemt, hvis man kan få pigen til at blive i flere dage, hvor hun blot siger i baren at hun skal på familiebesøg e.lign.

 

BUC2610 skrev, for 14 timer siden:

Hvordan betales den og hvor mange gange sex er man “sikker på”? Forlader pigen bare værelset næste morgen? 

Du må lige se dit snit til at stikke betalingen (+evt. lidt drikkepenge) lidt ind under pigens taske, men hun er ude at gøre morgentoilette - det er ikke god kutyme at stå med pungen fremme og direkte stikke pigen nogle sedler.

Pigerne vil gerne blive at drikke morgenkaffe (og også gerne lave den + gøre rent i hytten) - men det er individuelt og efter morgenkaffen kan der måske være chance for en 3 omgang eller shower together - men ikke noget man skal regne med - og måske har pigerne også familie eller andet de skal have lavet i løbet af dagen - men hvis man vil se dem igen - sørg få deres LINE vha. QR-code og så kan I måske aftale at gå ud at spise næste aften eller på sightseing i løbet af dagen.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt ville jeg ikke have en pige fundet på TF eller gaden til LT af egen sikkerhed. Så ville jeg nok have kendt hende lidt mere/ truffet nogle gange inden. Men så er jeg bygget sådan at jeg hellere vil sove alene på værelset end at have en fremmed pige til at ligge der. Men sådan er vi nu alle forskellige.... Jeg foretrækker en omgang på eftermiddagen så man hellere kan gå ud og hygge seg i nattelivet uden at føle for at gå på "jagt".

Der er også flere massagesteder i Soi 22 i BKK ovenfor det store Marriott hotel hvor man får massage og hele pakken hvis du ikke vil søge rundt i TF. Google Kiss massage Bangkok f.eks.

Line er forøvrig en app til mobilen som "alle" bruger i Thailand. Fungerer som Messenger eller Whatsapp.

Om du har en Thai Friendly (TF) profil så husk at ændre "location" til hvor du er i Thailand. Så er du mere interessant. Om der står location København er der mindre mulighed for at de gidder at svare dig. Der er også større chance for at pigerne kontakter dig direkte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, den 21.3.2022 at 19:41:

Kære alle. 
 

Skal over og hygge mig 3 uger i april måned. Bliver min første stund i Pattaya. Har før kun været på fishbowl i BKK. 
 

Har lavet en profil på en af deres dating-sites og det virker meget nemt at komme i kontakt med de helt unge piger som jeg går efter. Piger i alderen 18-22 år. De er meget på og flere tilbyder short Tine for helt ned til b1500. 300 kr! Hvordan foregår det med en date hele natten. Hvordan betales den og hvor mange gange sex er man “sikker på”? Forlader pigen bare værelset næste morgen? 
 

Det virker heller ikke som om alle piger er så vilde med at give blowjobs. Jeg har en forhåbning om en masse cim/cof. Men nu må vi ses. Glæder mig selvfølgelig allermest til at lære en masse søde unge piger at kende. 
 

Jeg skal dog lige vende mig til at de har bøjle på næsten alle sammen:-)

Håber på et par gode råd fra nogle af jer rutinerede, særligt angående freelance. Do and dont’s. 
 

Tak. 
BUC

Jeg overvejer også en spontan tur her i April. Har før mødtes tilfældigt med andre her på siden i Pattaya, men jeg skriver lige en besked til dig hvis det kunne have interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 22.3.2022 at 09:57:

Nej, dem skal du selv medbringe/købe i FamilyMart/7/11 m.fl. - men her er de dyrere end i en daligvarebutik i DK - så det er en god ide at have lidt med i bagagaen.

Jeg har aldrig oplevet det, men jeg har mest boet på Condeminiums i Thailand - en enkelt pige kiggede vist lidt forundret, da vi bare vadede lige igennem receptionen og ind i elevatoren.

Både og - jeg har mest oplevet at freelancere fra Coconut-bar gerne ville nøjes med ST - lidt ærgerligt for dem, men så må de selv finde hjem.

WTF - det er jo mere end en bar-pige incl. bar-fine - tror du søger de forkerte steder - ofte får jeg LT til 1500, hvis jeg lige forhandler lidt og undgår bar-fine - det kan man nemt, hvis man kan få pigen til at blive i flere dage, hvor hun blot siger i baren at hun skal på familiebesøg e.lign.

 

Du må lige se dit snit til at stikke betalingen (+evt. lidt drikkepenge) lidt ind under pigens taske, men hun er ude at gøre morgentoilette - det er ikke god kutyme at stå med pungen fremme og direkte stikke pigen nogle sedler.

Pigerne vil gerne blive at drikke morgenkaffe (og også gerne lave den + gøre rent i hytten) - men det er individuelt og efter morgenkaffen kan der måske være chance for en 3 omgang eller shower together - men ikke noget man skal regne med - og måske har pigerne også familie eller andet de skal have lavet i løbet af dagen - men hvis man vil se dem igen - sørg få deres LINE vha. QR-code og så kan I måske aftale at gå ud at spise næste aften eller på sightseing i løbet af dagen.

Som de fleste freelancere siger U come , I go :D nye kunder venter på Coconut Bar ell Sukhumvit :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, den 21.3.2022 at 19:41:

Kære alle. 
 

Skal over og hygge mig 3 uger i april måned. Bliver min første stund i Pattaya. Har før kun været på fishbowl i BKK. 

Hvordan var Pattaya i april måned?

De havde måske stadig lukket mange steder pga. corona? Eller var det hele åbent?

Overvejer nemlig selv at tage afsted i april. 

Redigeret af Asianlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...