Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/339309

Ny pige hos vojensdream.dk

Og sikke en pige. Jeg har igennem længere tid søgt efter en moden kvinde og der fik jeg mig hvad jeg søgte.

Ind af døren kom der en dejlig kvinde i sin bedste alder. Vi fik aftalt hvad der skulle foregå og vi fik først en lille hyggesnakke, lige for at bryde isen.

Men jeg ville slikke hende og ALDRIG  har jeg været sammen med en der nød det så meget. Jeg havde vel slikket i 2 -3 minutter så kom hun i en kæmpe orgasme. Men hun ville have flere og jeg slikkede videre og glemte faktisk alt om hun skulle sutte den af på mig. Da hun kom anden gang kunne hun ikke holde sine safter for sig selv, så hun sprøjtende mig direkte i hovedet, for fanden det var frækt. Jeg har aldrig været sammen med en har fået så mange organer på så kort tid. Selv om tiden var gået fik jeg taget trykket til sidst.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.