Hop til indhold

Recommended Posts

Guest D54

Er Bonny en fuldgod afløser for Champagne?

Det er nok for tidligt at svare på. Hvordan var Champagne ved det første besøg, og hvordan var hun efter det 7. besøg?

Bonny er en flot pige. Lidt mere på kroppen; men det sidder flot. Og hun er smilende og imødekommende.

Massagen er IKKE hendes stærke side. Bløde berøringer, hvor man tænker ... hvornår f.... kommer hun videre; men det sker, og hun er absolut ikke berøringsangst. Jeg tænkte først lidt på hendes forgænger Cash .... men det ændrede sig i positiv retning.

Så på en skala fra 1-10 et 7-tal ..... med potentiale til at bevæge sig op ad skalaen ved de næste besøg. Om hun når op på Champagne/Sophie niveau? Næppe; men det er der ikke mange der nogensinde har været.

SÅ giv Bonny en chance ... eller to. Jeg kommer helt sikkert igen, og så tager jeg lige en snak med hende om prioriteringen af tiden :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
D54 skrev, den 31.3.2022 at 22:08:

Det er nok for tidligt at svare på. Hvordan var Champagne ved det første besøg, og hvordan var hun efter det 7. besøg?

Bonny er en flot pige. Lidt mere på kroppen; men det sidder flot. Og hun er smilende og imødekommende.

Massagen er IKKE hendes stærke side. Bløde berøringer, hvor man tænker ... hvornår f.... kommer hun videre; men det sker, og hun er absolut ikke berøringsangst. Jeg tænkte først lidt på hendes forgænger Cash .... men det ændrede sig i positiv retning.

Så på en skala fra 1-10 et 7-tal ..... med potentiale til at bevæge sig op ad skalaen ved de næste besøg. Om hun når op på Champagne/Sophie niveau? Næppe; men det er der ikke mange der nogensinde har været.

SÅ giv Bonny en chance ... eller to. Jeg kommer helt sikkert igen, og så tager jeg lige en snak med hende om prioriteringen af tiden :-) 

Hvordan ser Bonny ud i virkeligheden?

Disse billeder har jo været så mange gange gennem Photoshop, at der kunne være hvem som helst bag dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54
Vingeskudt skrev, for 16 timer siden:

Hvordan ser Bonny ud i virkeligheden?

Disse billeder har jo været så mange gange gennem Photoshop, at der kunne være hvem som helst bag dem.

Photoshop eller ej ... hun er en flot pige. Jeg tog ikke billederne frem for at lave en sammenligning, men ..... jeg var aldrig et sekund i tvivl om at det var dem samme person.

Del dette indlæg

Link til indlæg
D54 skrev, for 29 minutter siden:

Photoshop eller ej ... hun er en flot pige. Jeg tog ikke billederne frem for at lave en sammenligning, men ..... jeg var aldrig et sekund i tvivl om at det var dem samme person.

Ok, godt at høre. Hun ser enormt sød ud på billederne. Men jeg bliver bare altid lidt mistroisk, når billederne er meget photoshoppede.

Måske man skulle tilbringe en halv time i hendes behagelige selskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
D54 skrev, den 31.3.2022 at 22:08:

Tak for godt indlæg, håber jeg snart får kikket forbi Hellerup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54
Vildsvinet skrev, for 4 timer siden:

@D54 er hun til tungekys og økoblow? og hvordan er det?

1. Ved ikke - ikke noget jeg søger
2. Ja - uden hæmninger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sex 7,5/10 - god omgang sex

blow 8/10 - fint, dejligt og behageligt, og kan tage den forholdsvis langt ned

massage 5/10 - kunne godt lidt hårdere til den

kys 5/10 (ikke særlig meget tungekys) - heller ikke super vigtig for mig 

Personlighed 7/10 - stille men sød og rar

Service overall 7/10

Mvh W.C

Redigeret af WaterColour

Del dette indlæg

Link til indlæg
WaterColour skrev, for 5 timer siden:

Service overall 7/10

Mvh W.C

Takker. Kan du sige noget om brysterne er ægte eller silicone?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Takker. Kan du sige noget om brysterne er ægte eller silicone?

.....

Redigeret af Magico
Forkert tråd, jeg var havnet i...

Del dette indlæg

Link til indlæg
WaterColour skrev, for 15 timer siden:

Service overall 7/10

Mvh W.C

Fik også besøgt Bonny, en god oplevelse som godt kan gentages

Hun virker lidt forsigtig i starten, men da hun lige havde set mig an, synes jeg hun var legende og meget nærværende.

Både selve akten og opvarmning blev krydret med intense kys.

Brysterne føltes naturlige , og vi havde lidt tid tilovers som hun uden opfordring brugte til lidt drilleri og massage hvor hun lagde vægt bag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi, og det var hverken helt fantastisk, eller helt sikdt. Hun er bestemet sød, og hun er såsan set også fræk nok. Især med slik og sut. Røven er fyldig, men selvom at den ikke er helt fast, så er den fræk og flot! Brysterne har implantater der sidder for højt og er for små. Det er ikke helt godt effter min mening. Jeg er ret sikker på, at hun har været i det gule hus før, og i Danmark før. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 12.4.2022 at 15:16:

Jeg var forbi, og det var hverken helt fantastisk, eller helt sikdt. Hun er bestemet sød, og hun er såsan set også fræk nok. Især med slik og sut. Røven er fyldig, men selvom at den ikke er helt fast, så er den fræk og flot! Brysterne har implantater der sidder for højt og er for små. Det er ikke helt godt effter min mening. Jeg er ret sikker på, at hun har været i det gule hus før, og i Danmark før. 

Hun nævnte hun havde været i DK lige før Corona startede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også nu været forbi Bonny. Hun er okey og hun gør det godt. Stedet i Hellerup har næsten kun haft damer der gør det godt.

Lige på nær én, nemlig Cash der var der samtidig med Champagne i Corona perioden. Cash var meget indadvendt og ville ikke f.eks. kysse. Hun fik også hurtigt en billet hjem til Thailand tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, 

Er Bonny lidt tyk eller slank. 

Synes ikke rigtigt at jeg kan se det i ovenstående beskrivelser. 

På forhånd tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Joe2 skrev, for 12 timer siden:

Hej, 

Er Bonny lidt tyk eller slank. 

Synes ikke rigtigt at jeg kan se det i ovenstående beskrivelser. 

På forhånd tak. 

Bonny er ikke super slank/skinny, hun er erotisk buttet med dejlige bløde former. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Hopper skrev, for 11 timer siden:

Noget bud på, om det er Mary eller Bonny der giver den bedste oplevelse?

Jeg har været hos dem begge og der var generelt god kemi.
Men Bonny er klart min personlige favorit og den jeg har været vendt tilbage til af flere omgange.
Bonny er mere nærværende efter min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har været hos bonny og må indrømme er lidt skuffet da jeg bestilte 45 min men der åbenbart ikke var plads til 2 runder. jeg gik efter den første udløsning ret hurtigt og så blev jeg lagt om på maven og hun gik i gang med oliemassage, da jeg vendte mig og var klar til anden omgang gav hun afslag og gav mig lidt ekstra massage inden jeg stopped og var vel ude efter de 35-40 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
denensomme skrev, 1 time siden:

har været hos bonny og må indrømme er lidt skuffet da jeg bestilte 45 min men der åbenbart ikke var plads til 2 runder. jeg gik efter den første udløsning ret hurtigt og så blev jeg lagt om på maven og hun gik i gang med oliemassage, da jeg vendte mig og var klar til anden omgang gav hun afslag og gav mig lidt ekstra massage inden jeg stopped og var vel ude efter de 35-40 minutter.

Det lyder som om du måske ikke har afstemt dine forventninger inden besøget. De fleste steder regnes der med en gang sex er inkl. i prisen med mindre at andet er angivet i annoncen eller afstemt inden/under besøget. 

At man måske nogen gange kan opleve at man får tilbudt anden runde, det findes da, men man skal nok ikke tage det for givet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...