torbenb 339 Skrevet 21. Marts, 2022 Besøgte Roxana : https://annoncelight.dk/showad/324640 https://annoncelight.dk/showad/324640 Nem kontakt via sms. Det er pigen på billederne. Måske lidt slankere og miner wifey end billederne ser ud til. Stedet er velkendt i Aarhus tæt på Øst for Paradis. Sød og venlig kvinde med et smil. Bad før og efter var mulige. Vi aftalte 45 min med GFE pg kys og øko BJ. Jeg kan bare sige at hun leverer hvad hun lover. Godt blow med god indlevelse. Hun kysser godt. Lidt tid til chit chat blev det til. Hendes engelsk er fin. Jeg kan anbefale hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Marts, 2022 (edited) Tak Torben, en fornøjelse at læse din anbefaling. Dit besyv om pigerne er altid brugbare. Redigeret 21. Marts, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BustyRoxana 19 Skrevet 21. Marts, 2022 Thank you very much Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 25. Marts, 2022 Har også besøgt Roxana og hun er virkelig en dejlig kvinde. Super sød, lækker og fræk. Hun har de lækreste store ægte fyldige bryster og så må man gerne tage fat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 27. Marts, 2022 Ja jeg var også forbi det kendte sted tæt på Paradisgade. Dejlige store ægte bryster og fin behandling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 27. Marts, 2022 Aros skrev, for 47 minutter siden: Ja jeg var også forbi det kendte sted tæt på Paradisgade. Dejlige store ægte bryster og fin behandling. Første gang jeg var der, men nu bor jeg heller ikke i byen. Men det er sgu et lækkert lokale det foregår i. Kanon lækkert stemning i det lokale og så gjorde det jo ikke noget, at Roxana er lækker også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tul 0 Skrevet 28. Marts, 2022 Hej, jeg er ny her, så ved ikke om det er her jeg skal spørge. jeg søger en massage med happy ending i Århus. Roxana lyder som en pige der ser godt ud og yder en lækker service. Hvordan kontakter man Roxana? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 28. Marts, 2022 Tul skrev, for 28 minutter siden: Hej, jeg er ny her, så ved ikke om det er her jeg skal spørge. jeg søger en massage med happy ending i Århus. Roxana lyder som en pige der ser godt ud og yder en lækker service. Hvordan kontakter man Roxana? Hendes annonce er stadigvæk aktiv. Tryk på linket i trådstarterens anmeldelse og Roxana’s telefonnummer er nederst i hendes annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 28. Marts, 2022 Søren A skrev, for 19 timer siden: Første gang jeg var der, men nu bor jeg heller ikke i byen. Men det er sgu et lækkert lokale det foregår i. Kanon lækkert stemning i det lokale og så gjorde det jo ikke noget, at Roxana er lækker også Ja, det er første gang jeg var i lokalet der oppe af trappen, plejer at være i det til venstre for døren. Men ja det er et super lækkert lokale og dejlig pige som sagt, nu kan jeg godt lidt ægte bryster, og ja det har hun og nogle gode af slagsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg