Hop til indhold

ChristinaMelissa

Featured Replies

Skrevet

http://www.sexpiger.dk/4014

Fik en aftale med hende i aftes.......... det skulle jeg nok ikke have gjort!

Er ikke i tvivl om længere at hun er en pige med store problemer. Hun har det der motherfucker opførsel, i skal faneme ikke fucke med mig!

Vi havde aftalt tingene via mails inden, jeg skulle give 1500 for at få den suttet og for at kneppe hende.

Da jeg ankom begyndte hun med at skræppe op om at hun faneme ville have pengene nu....... ja man betaler da altid først. Så fik jeg at vide at hvis jeg rørte hendes røvhul eller hev hende i håret, så slog hun mig faneme ihjel - Det sagde hun sgu!

Nå men jeg fik tøjet af og lagde mig og den pige kan bare ikke sutte pik! Det gjorde faktisk ondt flere gange. Hun bed faktisk temmelig hårdt en enkelt gang.

Nå men fik hende om på alle 4 og stak pikken ind, bevares hun er da stram og har en lækker fisse.........MEN! Hun var bare total død og efter 20 sekunder spurgte hun om jeg ikke snart kom.

Hun bor i en lejlighed i Nykøbing og jeg tror ikke hun har noget begreb om at rydde op og vaske tøj. Der stank af mados, gammel sved og andet gammelt.

Skrevet

http://www.sexpiger.dk/4014

Fik en aftale med hende i aftes.......... det skulle jeg nok ikke have gjort!

Er ikke i tvivl om længere at hun er en pige med store problemer. Hun har det der motherfucker opførsel, i skal faneme ikke fucke med mig!

Vi havde aftalt tingene via mails inden, jeg skulle give 1500 for at få den suttet og for at kneppe hende.

Da jeg ankom begyndte hun med at skræppe op om at hun faneme ville have pengene nu....... ja man betaler da altid først. Så fik jeg at vide at hvis jeg rørte hendes røvhul eller hev hende i håret, så slog hun mig faneme ihjel - Det sagde hun sgu!

Nå men jeg fik tøjet af og lagde mig og den pige kan bare ikke sutte pik! Det gjorde faktisk ondt flere gange. Hun bed faktisk temmelig hårdt en enkelt gang.

Nå men fik hende om på alle 4 og stak pikken ind, bevares hun er da stram og har en lækker fisse.........MEN! Hun var bare total død og efter 20 sekunder spurgte hun om jeg ikke snart kom.

Hun bor i en lejlighed i Nykøbing og jeg tror ikke hun har noget begreb om at rydde op og vaske tøj. Der stank af mados, gammel sved og andet gammelt.

Du kan i hvert fald ikke sige du ikke vidste det:

viewtopic.php?f=24&t=8012&hilit=christinamelissa

Skrevet

Havde nok heller ikke lige hoppet på hende, med den svade hun skriver i sin annonce.

Skrevet

Hvorfor købe noget man ikke bryder sig om fra starten af ??

Ved godt man altid er nysgerrig ud fra reklamen, men selv er jeg ikke forpligtet til at købe hende jeg er gået ind til eller har fået på besøg på noget tidspunkt, og det giver sure miner helt sikkert fra udbyders side, men det siger mere om udbyder end om mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.