Hop til indhold
Senpaidk

Asian Bodycare Esbjerg eller andet?

Recommended Posts

Hej. 

Jeg har i længe tid brugt Moon i tarp til lækker massage og et hj, men overvejer at prøve andre steder for nye piger, men jeg synes efterhånden annoncelight booner med profiler der ser falske ud. 

Nogen der har erfaringer med fx Asian bodycare. Giver de hj? 

Eller eventuelt andre anbefalelser. 

Er ikke interesseret i det skal være med fokus på sex, men vil have muligheden for minimum hj. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Senpaidk skrev, for 23 timer siden:

Hej. 

Jeg har i længe tid brugt Moon i tarp til lækker massage og et hj, men overvejer at prøve andre steder for nye piger, men jeg synes efterhånden annoncelight booner med profiler der ser falske ud. 

Nogen der har erfaringer med fx Asian bodycare. Giver de hj? 

Eller eventuelt andre anbefalelser. 

Er ikke interesseret i det skal være med fokus på sex, men vil have muligheden for minimum hj. 

Nim fra Asian Bodycare er ret lækker, men også ret forretningsoriteret. Giver middelmådig massage men hj og b2b er ret godt. Bemærk at fissen er forbudt område, men brysterne kan du gå amok i 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 22.3.2022 at 10:01:

Nim fra Asian Bodycare er ret lækker, men også ret forretningsoriteret. Giver middelmådig massage men hj og b2b er ret godt. Bemærk at fissen er forbudt område, men brysterne kan du gå amok i 

Selv tak for svar....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere idag var jeg for første gang hos Asian Bodycare. To kvinder tog imod mig, men kender ikke navnene på dem.

Den yngre af dem viste mig ovenpå, hvor det ser ud til der er 4 massagerum bag hver sit forhæng. Jeg fik det første rum og fik ikke fortalt mere, da den yngre kvinde gik ud igen. Derfor smed jeg bare tøjet, og jeg lagde mig på maven med underbukser på. Jeg ville ikke bare ligge mig nøgen :D

Hun kom ind og spurgte om det var 30 min eller en time - gerne en time. Hun startede med massage, og som de andre skriver så er den middelmådig. Hun spurgte ikke til om det skulle være thai eller oliemassage, men gik bare igang med olien. Olien blev hevet frem, og hun trak underbukserne af mig, fordi det var "på grund af olien" :D:D. Jaja tænkte jeg, og det var fint med mig.

Når jeg er sådan et sted, så har jeg ingen fornemmelse af tid, og har heller ikke ur på. Men hun gav oliemassage på ryg, skuldre, baller, ben og kortvarigt ved anklerne. Imens jeg fik på bagsiden af kroppen var hun hele tiden fikseret på ballerne B). Da bagsiden af benene blev masseret, kørte fingerne hele tiden op mod skridtet.

Efter ca. 20 minutter hentede hun varmt vand og jeg fik vasket olien af ryggen osv. Hun bedte mig om at vende mig, og jeg tror jeg havde halv stivert på. Mine ben blev spredt og hun stillede sig dernede, hyggede lidt om fødderne og anklerne, og jeg tror hun lige skulle se om jeg var tændt. Det virkede til hun vidste hvorfor jeg var der, og hun gav massage op af begge ben til lige rundt om skridtet. Jeg fik sagt det var skønt - og hun spurgte om "Min bedste ven skulle have massage". Jatak - og det blev 300 oveni. (600 i alt - 300 for massage i en time og 300 for hj).

Oliemassagen er OK, men nok mere behagelig end den fjerner stivhed. HJ derimod er virkelig godt. Der bliver pirret under kuglerne og brugt godt med olie. Hun startede med et blidt greb, som blev hårdere i takt med min vejrtrækning blev dybere. Jeg skød kanonen af, og der var tryk på så jeg var ved at ramme mig selv i hovedet :D:D

Det var bare en kort og ærlig beretning herfra, da det var mit første besøg ved thaimassage. Turen idag lever jeg fint på et stykke tid, og kommer gerne igen senere på måneden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...