Hop til indhold
Guest 4gear

zaravipgirl

Recommended Posts

Jeg kender hende ikke, men der er da nogle ting ved profilen/annoncen som siger no go

950kr for in/outcall - Det kan selvfølgelig godt at pigen ikke vil have mere for det. Meeen det lyder lidt for godt til at være sandt.:mellow:

video og billeder er der også lidt uoverensstemmelser ved bl.a en tattoo og mørkt hår på videoen og lyst ingen tattoo på billeder, det kan jo selvfølgelig være blevet ændret imellem video og billeder er blevet lavet.:ph34r:

jeg ville være forsigtig med hende, men så længe du ikke betaler forud, så har du jo så meget ikke at miste:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine alarmklokker ringer også, kun kontakt via snap og det er kun muligt at betale med MobilePay,  hvorfor tager hun ikke imod kontanter???

FORUDBETALING = NEJ TAK!

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 4gear
lille_peter skrev, for 7 minutter siden:

Mine alarmklokker ringer også, kun kontakt via snap og det er kun muligt at betale med MobilePay,  hvorfor tager hun ikke imod kontanter???

FORUDBETALING = NEJ TAK!

Billige priser osv. Hun kunne heller ikke levere bevis på at folk havde købt af hende. 

Men hun virker legit  nok når man skriver med hende over snap 

Den er svær 

Del dette indlæg

Link til indlæg
4gear skrev, for 42 minutter siden:

Billige priser osv. Hun kunne heller ikke levere bevis på at folk havde købt af hende. 

Men hun virker legit  nok når man skriver med hende over snap 

Den er svær 

Vil hun have forudbetaling??

1. FORUDBETALING = NEJ TAK!

2. Skulle du være i tvivl se punktet 1.

3. Er du stadigvæk i tvivl? Send dine penge til kræftens bekæmpelse istædet for, der gør de gavn.....

FORUDBETALING = NEJ TAK!

FORUDBETALING = NEJ TAK!

FORUDBETALING = NEJ TAK!

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...