Hop til indhold
fynboen-45

Madame Sandy "champagne" til den kvalitetsbevidste mand

Recommended Posts

Idag blev det til endnu et uforglemmelig besøg hos Madame Sandy ( Villa Bella ) Odense:)
 
 
 
Aftalen var lavet på forhånd.
 
Jeg ankom til stedet til aftalt tid, og selvom jeg selv er fra byen synes jeg stedet ligger diskret.
Jeg har været der både søndage og hverdage og gået diskret ind uden problemer.
 
Når man åbner døren , kommer man ind til et dejligt rent og diskret venterum ( hele huset er dejligt rent ),  hvor der står en håndsprit med en rar og behagelig duft af blomst.
Den duft gør lige et eller andet ved glæden og forventningen om hvad der venter.
 
Efter kort ventetid,  bliver døren åbnet af en uimodståelig lyshåret kvinde med lange støvler og fræk tøj. Det er Madame Sandy som står og udstråler både skønhed og noget dejligt fræk på en gang. Hun rammer både hjernen i det store hoved og det "lille" hoved på engang:rolleyes:
 
Hendes kønne ansigt sender et dejligt smil , og vi begynder at snakke.
 
Da vi er klar går vi ud på badeværelset hvor jeg skal have min "champagne" 
Jeg sætter glasset op til den frække glatbarberede mis så Madame Sandy kan lade den dejlige "champagne " løbe ned I glasset.
Da Madame Sandy er tømt for "champagne " fanger jeg lige de dejlige dråber fra missen med glasset, så intet går til spilde.
Selvom Madame Sandy har fyldt det store glas helt op, får jeg med stor nydelse drukket alt hvad der var i glasset.
 
Hvordan vi ellers hyggede bliver mellem mig og Madame Sandy. 
 
Madame Sandy har et smukt ansigt, flot slank og velplejet krop, en fræk lille glatbarberet mis,  hun er sød og rigtig behagelig at være sammen med, og så går man derfra med følelsen af man har fået hvad kom for, og mere til:)
 
Billederne af Madame Sandy er ægte, dog er hun endnu flottere i virkeligheden.
 
Så hvis du søger en flot ,varm og nærværende kvinde som giver en oplevelse af hun er der for dig uanset om det er blidt eller hårdt  er Madame Sandy helt klart et besøg værd.
 
Redigeret af fynboen-45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er også altid blevet godt behandlet hos Sandy :) Hun har mine bedste anbefalinger.

Er dog blevet udforet på, at en tidligere kollega for nogle år siden er flyttet ind i en lejlighed næsten overfor, og han fortæller gerne vidt og bredt om hvem han har set forsvinde ind i carporten eller komme ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig uheldigt hvis man kender en i området. Men den risiko er der jo alle steder.

Diskretion betyder meget for mig, og jeg synes netop at Villa Bella kan besøges diskret.

Villa Bella ligger tilbagetrukken i forhold til nabo bygningen.

Det er få lejligheder fra modsatte side som kan se hvem der går ind og ud.

Og skulle der være en jeg ikke kender der ser det, kan vedkommende jo alligevel ikke sige hvem jeg er til andre, når vi ikke kender hinanden.

Det er ikke et område hvor der er mange udenfor når jeg har været der, så jeg har altid uden problemer kunne gå diskret ind og ud.

Så med mit store behov for diskretion synes jeg Villa Bella er perfekt, især når jeg selv er fra byen.

Redigeret af fynboen-45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...