Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde læst adskillige gode anmeldelser af Angelica (link)  og hun røg derfor på min "must-fuck" liste. Jeg kontaktede hende med mellemrum over en måneds tid på SMS men uden svar og jeg havde egentligt opgivet at møde hende. Egentlig er hendes pris niveau over min økonomiske formåen men jeg har lige fået tilsagn om lidt penge tilbage i skat og det faldt lykkeligvis sammen med at der pludselig var hul igennem til hende.

Jeg havde foreslået et tidspunkt til 30 minutters utugt og hun accepterede. Afsted det gik til penthouse lejligheden i den nye del af Bryggen hvor Angelica holdt til. Da jeg kom ind i den luksuriøse lejlighed startede hun med at kysse lidenskabeligt og længe. Mens vi kyssede gled mine hænder ind under den tynde chemise og kælede for hendes modelformede krop og i særdeleshed de fine små bryster der passer til hendes slanke krop. Billede 4 på hendes profil i linket ovenfor viser bedst hende man møder efter min mening.

Langsomt mens vi afklædte os selv fik vi bevæget os ind i det hellige lokale hvor sex akten skulle udføres. Først et langt blow hvor hun tog pikken så dybt at jeg kunne mundkneppe hendes hals. Det gjorde jeg så - forsigtigt og respekfuldt - men jeg kunne godt have ønsket mig en lidt mere aktiv mund og tunge omkring selve pikhovedet.

Hun prøvede herefter at sætte sig ned over mig men jeg kunne ikke trænge ind. Først efter lidt mundvand og glidecreme lykkedes det at penetrere elskovsgrotten som var virkelig stram og formodentlig ikke særlig brugt den dag. Der blev varmet op med missionær og ridning men den bedste position var bagfra hvor jeg virkelig kunne nyde den smukke modelkrop og den flotte bagdel Angelica er begavet med. Også her måtte jeg presse godt på for at få pikhovedet til at smutte gennem hendes stramme åbning. Da jeg havde valgt "standardpakken" foregik afslutningen ud over hendes bryster og mave.

Under hele seancen var Angelica imødekommende og velvillig. Jeg mærkede ikke den store passion fra hendes side men heller ingen hentydninger om at jeg skulle gøre mig færdig så alt i alt et udmærket besøg. Der er meget få GP'er som jeg besøger flere gange så om jeg kommer igen hos denne baltiske pige ved jeg ikke.

/B

Redigeret af ButterflyMan
mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...