Hop til indhold
Sto

Jeniffer Sexy Slagelse

Recommended Posts

Faldt over denne profil : https://annoncelight.dk/showad/339814

SMS'ede og vi havde en fin dialog .
Aftalte et møde (hun var/er på Hotel/Motel) ved slagelse, meget tæt på motorvejen.

Da jeg ankom, startede forvirringen, og jag fik en dårlig fornemmelse.

Fik denne SMS (et par ting er slettet )

Behøver vel ikke fortælle, at jeg skrev nej tak jeg har fortrudt, og kørte min vej, lidt rystet..

Okay skat. Som sagt, er det er en klinik, men med “egne individuelle værelser”. og da min chef kan ikke sidde på værelset eller i en "reception" og tage pengene. Skal du gå over til værelse XXX, her vil du møde min chef, han tjekker lige at alt er i orden, du giver pengene til ham, da betalingen skal ske til klinikken, og han giver dig mit værelsesnummer. Han kommer ikke ind på værelset, han går igen efter betaling. Håber selvfølgelig du vil komme fremover, for så behøves betalingen til klinikken ikke ske, da jeg kender dig, og så kan du bare betale mig fremover.

Undskyld jeg har været meget påpasselig, og både spurgt om billed og alder.

Men det skyldes en tidligere episode før du kom, og der har dsv været rigtig mange dårlige oplevelser før. Derfor må jeg ændre lidt på mine præmisser, med respekt for mine kunder. Jeg havde håbet, at det aldrig ville blive nødvendigt, men da jeg desværre stadig oplever episoder med kunder, der har udgivet sig for at være en anden end de er, eller kunder, der har misbrugt mig, mod min egen fri vilje og efter ikke har betalt
Du skal forstå at som prostitueret oplever man flere ting på en uge, end et normalt menneske oplever på et år, jeg modtager dagligt dødstrusler af kunder, som siger de vil slå mig ihjel, hvis ikke jeg tager imod dem, eller tidligere kunder som er stukket af fra betaling, og truer med at skyde mig hvis jeg skriver til dem, eller melder dem. Derfor skal jeg lave nogle ændringer for at komme dette til livs, og derfor skal du som ny kunde, der kommer for første gang, afregne med klinikken før du ser mig!

Forsøger som sagt at gøre det fair for os begge, og derfor er det en gevinst for os begge, da vi får afregnet med det samme, og vi begge er sikre på ingen parter skylder hinanden noget, kys

️OBS. HUSK IKKE BANK PÅ DØREN VED XXX, han møder dig der!‼️‼️‼️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

De har kørt denne scam længe fra hvad jeg har læst. Ved ikke hvor mange de lykkedes med at snyde. Politiet burde bestille et besøg; når han tager imod pengene er det rufferi, og han kan anholdes.

Godt du ikke faldt i.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...