Hop til indhold
hej29

nogle der har hvad her

Recommended Posts

Guest Mortenkok
Benjamin skrev, for 22 minutter siden:

EG i 7 år.

Har og jeg som troede hin hvad ny, men glædeligt man lære noget nyt hver dag, også på Eg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 19 timer siden:

Du burde kigge lidt på, hvordan andre laver overskrifter. Du har trods alt været med på EG i 7 år.

Og du har været her i snart 10 år men det afholder ikke dig fra at lege mini-moderator i tide og utide og derved også komme med indlæg som ikke er synderlige relevante for den aktuelle efterlysning.

Derudover virker det jo til at være rimeligt åbenlyst at trådstarter er ordblind - det kan jo tænkes at der derved er tale om en bruger som har sværere ved at formulere sig skriftligt. Det kunne man jo også tage med i betragtning inden man begynder at irettesætte pågældende.

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 1 time siden:

Derudover virker det jo til at være rimeligt åbenlyst at trådstarter er ordblind - det kan jo tænkes at der derved er tale om en bruger som har sværere ved at formulere sig skriftligt. Det kunne man jo også tage med i betragtning inden man begynder at irettesætte pågældende.

/Tutankhamon

Jeg forstår din harme, men når man kan indsætte et link, så kan man vel også indsætte overskriften fra annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Tutankhamon skrev, for 2 timer siden:

Og du har været her i snart 10 år men det afholder ikke dig fra at lege mini-moderator i tide og utide og derved også komme med indlæg som ikke er synderlige relevante for den aktuelle efterlysning.

Derudover virker det jo til at være rimeligt åbenlyst at trådstarter er ordblind - det kan jo tænkes at der derved er tale om en bruger som har sværere ved at formulere sig skriftligt. Det kunne man jo også tage med i betragtning inden man begynder at irettesætte pågældende.

/Tutankhamon

Såfremt dit påstand er rigtig, trækker jeg mit skriv retur, selvfølgelig ska vi/jeg ikk kaste sten efter folk som ligger ned, tænk hvis manden nu har taget tilløb i flere måneder og så endelig gør sit bedste, ja så beklager jeg mit skriv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 3 timer siden:

Såfremt dit påstand er rigtig, trækker jeg mit skriv retur, selvfølgelig ska vi/jeg ikk kaste sten efter folk som ligger ned, tænk hvis manden nu har taget tilløb i flere måneder og så endelig gør sit bedste, ja så beklager jeg mit skriv 

Sidste efterlysning for et halvt år siden, der lavede han en nydelig overskrift.

Haderup Pigerne - Efterlysninger i Jylland - Eroguide.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Benjamin skrev, for 21 timer siden:

der lavede han en nydelig overskrift.

Åh jo, måske han havde en go dag, men Verden er nu engang ikk blot boller og trekanter, nogen dage er anderledes end andre, uden jeg har en stand for skid på, så videre til Ts efterlysning :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smalhans

Fatter ikke i gider bruge tid på at analysere folks måde at formulere sig på. Det ender med at nogle bliver skræmt væk fra at komme med et indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...