Hop til indhold

Recommended Posts

En hurtig beslutning lørdag fik mig downtown Hjørring - Måtte ved "selvsyn" finde ud af om jeg er til Thai-massage. Har prøvet et par gange for år siden i Nørresundby og Natali ser sku fin og sød ud. Forskelligheden i Thai massage og ægte GFE er for mig merkant at pigen virker typisk genert, reserveret og målrettet. Hvor GFE mere er slow, snak, indlevelse og "lære hinanden at kende" agtigt. Jeg ville have Thai så vidste hvad jeg kunne forvente. Hun er rigtig petit, smuk og smilende kunne jeg bemærke lige inden jeg røg i bad. Jeg bestilte halv time, b2b, rygmassage, økoblow og sex. Efter badet anviste hun på maven smilende. Hun havde trusser og top på så synes lidt hun godt kunne vise mig lidt. Massagen var god og grundig for de ømme muskler og massagen ændrede sig heldigvis til mere intim og lækre berøringer i det nedre. Hendes tøj røg også og hun kan noget helt vildt med sine hænder i massage omkring anus. Det var overraskende dejligt og kyndigt. Resten er til at tænke sig til, hvor der var slik til hende, blow til mig og en fasttømret oplevelse var især hendes lille, lækre krop med små faste naturlige bryster. Hele perioden blev der ikke snakket meget men masser af smil og gensidig forståelse og indlevelse. Helt igennem som jeg forventede og mere til. Der var god tid og - gentagelse?  JEPS helt sikkert 

https://annoncelight.dk/showad/339257

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest IMSTIFLER

Kanon anmeldelse, jeg må altså snart finde tid til at få prøvet Natali 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kom frisk skrev, for 6 timer siden:

Super tak for hjælpen. 

kunne være man skulle besøge dem en tur ;)

ja det er en lejlighed - meget lille med ophængte tæpper for at opdele lejligheden, men det gør ikke noget. Bemærk at Natali er på ferie, og der er en anden der hedder Jenny. Hende har jeg ikke besøgt (endnu) men hun ser nu også flink ud :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LillePalle99 skrev, den 29.3.2022 at 11:18:

ja det er en lejlighed - meget lille med ophængte tæpper for at opdele lejligheden, men det gør ikke noget. Bemærk at Natali er på ferie, og der er en anden der hedder Jenny. Hende har jeg ikke besøgt (endnu) men hun ser nu også flink ud :) 

Hej Palle

Når du skriver at der er hængt tæpper op, betyder det så at den anden pige (evt med kunde) sidder bag et tæppe imens man hygger sig?

Er stedet ellers diskret? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, den 10.4.2022 at 19:33:

Hej Palle

Når du skriver at der er hængt tæpper op, betyder det så at den anden pige (evt med kunde) sidder bag et tæppe imens man hygger sig?

Er stedet ellers diskret? 

Jeg har lige været der igen (og besøgt Jenny) - der var tæpperne fjernet. Så en fin lille lejlighed. Har ikke indtryk af at der var andre i lejligheden. 

Det er faktisk ikke et diskret sted. For det er i gågaden ;)

By the way så er Jenny i Aalborg nu.

Redigeret af LillePalle99

Del dette indlæg

Link til indlæg
LillePalle99 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har lige været der igen (og besøgt Jenny) - der var tæpperne fjernet. Så en fin lille lejlighed. Har ikke indtryk af at der var andre i lejligheden. 

Det er faktisk ikke et diskret sted. For det er i gågaden ;)

By the way så er Jenny i Aalborg nu.

Hvor cirka i gågaden er det? Er indgangen direkte ud til gaden og er det tydeligt hvad der sker derinde? :) 

Du kan evt svare i pb ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøg  June  igår Zz . Wow hun er pisse lække slim pige . Jeg gav 1800 med 1 time . Pigen er værdi . Hun gå med i bad li som mand og kone hun vaske mi. Pik min røv . Og superfrank det er med i pris . Selvom man betal kun 30 min 1000 . Men jeg fik en time med hend . Fortryd ikke . Hun er det best smuk li som Bella ..  pige 10 flot . Krop 9 . Services 9 . 

selvfølgelig komm jeg igen .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...