Hop til indhold

Recommended Posts

Hej har lige snakket med pigerne på Istedgade i København. 

Det er da helt voldt som der er en forestilling om at de er gud på jord! 

Deres start bud er 1000 kr, og hvis man har den frækhed at tænke at de som minimum skal levere hvad der  i sidste ende minder om det pigerne på danske bordeller levere ( vise deres bryster og lignende) til prisen så bliver man slemt skuffet.

Jeg ved godt at de fleste der er her inde ikke komme ved de piger, men bare en reminder fra en der Ca en gang om året kommer den vej.

Det er det værste jeg har prøvet i Danmark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er de da mindre værd end alle mulige andre? Fordi de står på gaden? Det i sig selv er vel en uddøende race, så derfor kan de tage højere pris for varen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronhaim skrev, for 5 timer siden:

Hej har lige snakket med pigerne på Istedgade i København. 

Det er da helt voldt som der er en forestilling om at de er gud på jord! 

Deres start bud er 1000 kr, og hvis man har den frækhed at tænke at de som minimum skal levere hvad der  i sidste ende minder om det pigerne på danske bordeller levere ( vise deres bryster og lignende) til prisen så bliver man slemt skuffet.

Jeg ved godt at de fleste der er her inde ikke komme ved de piger, men bare en reminder fra en der Ca en gang om året kommer den vej.

Det er det værste jeg har prøvet i Danmark. 

Hmmm

Mon ikke bare du har fået fat på nogle af sigøjnerne som simpelthen ikke kan lade være med at prøve at hustle....

Knalder istedgade pigerne et par gange om ugen og giver imellem 300 og 500 kr. For hele turen....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, den 20.3.2022 at 08:14:

Hvorfor er de da mindre værd end alle mulige andre? Fordi de står på gaden? Det i sig selv er vel en uddøende race, så derfor kan de tage højere pris for varen? 

Jeg tror du misforstår hvad det er jeg skriver.

De er ikke nødvendigvis mindre værd. Men når start budget for en service der er væsentlig lavere ind hvad der ydes på bordellerne er Ca 400-500 kr højere, så handler det jo ikke om at være mindre værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, den 20.3.2022 at 09:38:

Knalder istedgade pigerne et par gange om ugen og giver imellem 300 og 500 kr. For hele turen....

 

Er det gadepiger og en tur i bilen? Eller har de short time værelser til rådighed? Er det afrikanere, østeuropæere, eller noget helt tredje? Og har du nogen gode råd til hvordan man får gode oplevelser på gaden generelt? Tusind tak på forhånd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, den 20.3.2022 at 08:14:

Hvorfor er de da mindre værd end alle mulige andre? Fordi de står på gaden? Det i sig selv er vel en uddøende race, så derfor kan de tage højere pris for varen? 

Det handler ikke så meget om værdi, men også om at pigerne på istedgade ikke har adgang til bad på samme måde, samt at der ikke medfølger et sted som pigen jo betaler. Derudover er pigerne på gaden som regel lidt mere "beatup og slidte" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 11 timer siden:

Det handler ikke så meget om værdi, men også om at pigerne på istedgade ikke har adgang til bad på samme måde, samt at der ikke medfølger et sted som pigen jo betaler. Derudover er pigerne på gaden som regel lidt mere "beatup og slidte" 

Det slidte look læste jeg ellers forleden at mange mænd tænder på :rolleyes:

Ej for står det godt, men synes ts formulerede det rigtig grimt og tænker at det ofte er nogle stakler der ender på gaden, så måske man ikke behøvede være hårdere end nødvendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...