Hop til indhold
DinaG

Gangbang med DinaG

Recommended Posts

DinaG skrev, den 19.3.2022 at 19:00:

Så er jeg igen klar til et dejligt Gangbang med mulighed for Bukkake 

https://annoncelight.dk/showad/337433

Lyder frækt med bukkake som afslutning - har længe gerne villet prøve denne disciplin. Desværre har jeg ikke mulighed for at deltage denne gang. Håber det bliver til noget, og et lignende arrangement bliver arrangeret en anden gang.

gad godt se Dina klistret godt og grundigt ind i den hvide glasur 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Djurslander skrev, for 8 timer siden:

Hvis man gerne vil deltage en time og (være med) på bukkake, så møder man op klokken 12.30 til de 900 kroner eller hvordan? :)

Hej

Som jeg læser det skal du af med 1000 kr.

Det er kun ved 2 timer du ikke betaler ekstra for bukkake :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber at arrangementet blev til noget og der var bukkake som afslutning - hører da gerne en beretning eller to fra dagens arrangement.

også ærgerligt at man ikke havde mulighed for at komme til Vejle idag:( lyder sgu som en fræk omgang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det blev til noget :)

Jeg var kun med til bukkake og må sige 'det var frækt'

Tror vi har været ca 12 -15 mænd som alle fik spermet hende i ansigtet og bryster.

Hun så fantastisk ud bagefter :D

Det var ikke sidste gang hvis det står til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Molle37 skrev, for 5 timer siden:

Håber at arrangementet blev til noget og der var bukkake som afslutning - hører da gerne en beretning eller to fra dagens arrangement.

også ærgerligt at man ikke havde mulighed for at komme til Vejle idag:( lyder sgu som en fræk omgang :)

Det er så dejligt at erfare at der var god søgning til DinaG-GB'et i Vejle i dag - og det ville være fantastisk hvis en elle flere af de heldige gæster ville fatte pennen og skrive en god og fræk beretning til glæde for alle de nysgerrige Eroguide-brugere, som ikke havde mulighed for at deltage.

Fra tidligere erfaringer ved jeg i hvert fald, at DinaG er selve inkarnationen på en skøn GB-dronning - og bukkake-afslutningen må have været en fantastisk finale i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Duppen skrev, for 6 timer siden:

Tror vi har været ca 12 -15 mænd som alle fik spermet hende i ansigtet og bryster.

Lyder rigtig frækt.

Bukkake delen ville jeg også gerne have deltaget i men mellem arbejde og distancen fra det mørke Nordjylland, var det ikke muligt i dag. Hvem måske en anden gang.

Og det var da bestemt en overkommelig pris - specielt for en kvinde så kan som DinaG

Vi der ikke deltog må jo bare holde øje og håbe på muligheden byder sig igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Duppen skrev, for 15 timer siden:

Lyder sgu frækt - håber der kommer et nyt arrangement snart. Og krydser fingre for at det passer bedre ind i min kalender næste gang.

gad godt at have set hende godt glaseret:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...