Hop til indhold

Recommended Posts

Ja så har jeg igen syltet en anmeldelse for jer 

Det er mere end en måned siden jeg besøgte Pernille på vestegnen. 

Annoncen havde jeg kigget på nogle gange. Der var ikke meget skrevet om hende herinde så jeg kastede en mønt i ønskebrønden og håbede det bedste da jeg havde bestilt tid hos hende. 

Hun tager imod i en lejlighed hvor det er nemt at komme til og fra plus finde p plads. Et offentlige er heller ikke langt væk hvis man er uden bil. 

Han er en ganske pæn dame ved første øjekast. Ved lidt nærmere granskning har livet måske været hårdt. Hun kysser men det droppede jeg hurtigt da der var en tung tobaks ånde og tænderne viste også tegn på et liv med mange smøger. Ikke noget for mig. Så kys sprang jeg over derefter. 

Vi gik i gang med godt blow uden gummi og videre til sex med. Hendes krop syntes jeg er lækker. Rimelig store bryster men jeg er lidt i tvivl mens jeg skriver her om jeg kan huske de var All natural eller havde fået en hjælpende hånd. Hende krop er ok slank men med lidt blødt her og der. Altså tip top trænet er hun ikke men alderen taget i betragtning syntes jeg kroppen var flot. 

Alt i alt så et ok besøg men jeg kommer næppe igen. Primært pga tobaks ånde. Det er turn off for mig. 

https://annoncelight.dk/showad/278836

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det syntes jeg nu ikke det er. 

Men mange som ryger oplever jeg ikke lugter på samme måde af tobak. 

Vi er alle forskellige ikke hvad der opfattes som meget og lidt. Så det er selvfølgelig blot min oplevelse jeg beskriver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække fyr skrev, for 11 timer siden:

Hvad kostede det..?

Der står priser i annoncen. Så det er afhængig af hvor lang tid du ønsker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Med hen syn til hendes bryster skal jeg ikke kunne sige, om de har fået hjælp, men i forhold til hendes alder er det min vurdering, at der skal lægges mindst 10 år til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi hende og måtte gå igen sidste uge.

Da hun modtahe mig fik jeg en tobak lugt direkte i ansiget og tændte mig desværre af.

Hun ser rigtigt dejlig ud med så lidt udbrændt ud. Aldren slut 20erne midt /slut 30...svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 5 timer siden:

Var forbi hende og måtte gå igen sidste uge.

Da hun modtahe mig fik jeg en tobak lugt direkte i ansiget og tændte mig desværre af.

Hun ser rigtigt dejlig ud med så lidt udbrændt ud. Aldren slut 20erne midt /slut 30...svært.

Hun skriver hun er 48 år i annoncen :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Monte skrev, for 2 timer siden:

Hun skriver hun er 48 år i annoncen :-) 

Der skal lægges mindst 10 år til.

Hvordan kimmadsen kan skønne hende til at være under 40 forstår jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 6 timer siden:

Der skal lægges mindst 10 år til.

Hvordan kimmadsen kan skønne hende til at være under 40 forstår jeg ikke.

Da jeg fik kun stukket hendes hovede ud mellem døren og så hendes bryster kan det være lidt svært at bedømme. 

Hvad siger i at hun er 40-50 erne?.eller 60?

Redigeret af Kim Madsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Kim Madsen skrev, for 5 timer siden:

Da jeg fik kun stukket hendes hovede ud mellem døren og så hendes bryster kan det være lidt svært at bedømme. 

Hvad siger i at hun er 40-50 erne?.eller 60?

Nok tættest på det sidste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...