cassanova 605 Skrevet 19. Marts, 2022 Har besøgt GP ere i 2 år nu og vil gerne videre i “ teksten” . Jeg er træt af at besøge GP ere på traditionel vis. Ja det er rigtigt at alle GP ere er forskellige og har hver deres kvaliteter, men i længden er konceptet trivielt og kedeligt. Man møder op på en skummel adresse og lukkes ind i et rum med en dobbeltseng og En GP i bordeloutfit . Jeg kunne tænke mig at Koncept hvor man møder pigen et par gange inden der ydes noget sexuelt på et hotel måske. Der må være nogen herinde der kan komme med nogle gode råd til at komme igang med et andet koncept. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 19. Marts, 2022 det hedder vel dating god fornøjelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaibuc 48 Skrevet 20. Marts, 2022 Finder du den rigtige gp, så er det altså muligt at mødes til dinnerdates, hoteldates og overnatningsdates. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 20. Marts, 2022 Alm dating er vejen frem for dig lyder det til. Det bliver hurtigt lidt mere kompliceret men sådan er det jo. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 21. Marts, 2022 Tja @cassanova vejen frem er at stoppe med at besøge GP, du har så nogle muligheder, og portaler på nettet, 1. sugardaters det er åbenlyst for alle hvad det er men, med forventning om sex på førse møde kan man blive skuffet, og ærger sig over at have brugt mange penge på “ingenting” andet end godt selskab. 2.Mere dating agtigt, med ønsker om sex og at kurtisere en kvinde og afvist afvist, efter første date. (Just my experience) - 3. Scor dating med knald på, var for tysve år siden kendt for at, brugerne levede fint op til navnet på datingsiden. Du kan blive afvist. 4. Tinder, o.a. Datingportaler, mamge afvisninger, men der kan scores. 5. speeddating, mange bruger det som en måde at finde bekræftigelse irl, og ikke virtuelt. Nogle scorer men mange tager en spiller. 6. Tag på højskole og gå på aftenskole. Mød en solo lady scor hende. 7. Opnå garanti for sex, gå til GP, betalt prisen, og hvis duhar pengene og tiden, så finde der GP der har outcall, og tager gerne en dinnerdate med kulturelt besøg og hotelovernatning eller en ferie med dig, bed om tilbud på pris. Som mand i dag er det voldsomt svært at afkode om en flirt er ok eller ej, for flotte Phillip på kontoret slipper godt afsted med det meste, men fede Phillips er klam, når han flirter. Kvinder anno 2022 er skidegode til at udskamme uberretiget ala “jeg vil ikke være en del af dine klamme fantasier” du skal slet ikke tale til mig o.s.v. Jeg er glad for jeg var ung i 60/70/80/ erne og vel etableret I 90 erne og nyder min alder og livet med en kone der er lige så tolerant som jeg er (vi har begge lov til at have sex med andre i klusive køb) blot vi ikke forsømmer hinanden og det ikke med mange gentagelser af (fremmed) partner. Held og lykke Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2554 Skrevet 21. Marts, 2022 (edited) @Bødlen Super indlæg du har skrevet ovenfor! Du beskriver fuldstændig præcist dét der har givet mig - og garanteret også rigtig mange andre - 'voksne' single mænd - problemer. Regler og normer for 'Voksen-dating' er komplicerede og helt umulige at gennemskue Og hvis man er placeret et lidt forkert sted, kommer man aldrig 'ind i kampen'. Oplevelsen er netop alle de ting du beskriver ovenfor. Tankevækkende at du, som er i et forhold, også kan se det. For hvis man som single på 'kærestejagt' prøver at snakke med nogen om det, får man nogle meget negative refleks-reaktioner. Du skriver bl. a.: Bødlen skrev, for 14 timer siden: Som mand i dag er det voldsomt svært at afkode om en flirt er ok eller ej, for flotte Phillip på kontoret slipper godt afsted med det meste, men fede Phillips er klam, når han flirter. Kvinder anno 2022 er skidegode til at udskamme uberretiget ala “jeg vil ikke være en del af dine klamme fantasier” du skal slet ikke tale til mig o.s.v. Det er fuldstændig 'spot-on' .. Dels er det svært at finde jævnaldrende kvinder der er single og ledige (ikke har en 'halv eller hel' kæreste.) Voksen-fællesskaber - f. eks. arbejdspladsen - er i princippet 'flirte-fri zone' - de gifte piger skal gå i fred, forståeligt nok ... Man skal være pågående, rimelig attraktiv og kende 'smuthullerne' for at kunne bryde gennem den barriere ... Det er ikke nogens 'skyld' at det er sådan .. det er bare sådan, verden har udviklet sig ... Men derfor er det alligevel et problem ... Det er en stor, stor hjælp vi har GP'erne.. Redigeret 21. Marts, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 22. Marts, 2022 Ja uden en sød GP gik mange mænds sexliv helt i stå, jeg har venner der er singler og de har deres kvaler egentligt har jeg også ondt af mange single kvindet der aldrig kan finde den rette kæreste, trods mange forsøg “slipset siddet altid lidt skævt” og de kvinder får så en offentligt betalt graviditet og børn lever opvokser uden far. Tænk hvis mænd var lige så kritiske “brysterne er lidt asymetriske” og mange mænd ville leve uden at have været fædre. Jeg bliver trist ved tankerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg