Hop til indhold
perfirspring

GFE til genert mand i Jylland?

Recommended Posts

Hej med jer

Efter nogle overvejelser har jeg tænkt mig at få min første oplevelse med en gp. Jeg har tænkt mig, at det skal være hos Sukkerpigerne eller hos Vojensdream.
Jeg har læst nogle anmeldelser af nogle af pigerne, men de er dog nogle år gamle. Så hvem kan tage sig af en lidt uerfaren og genert mand på 33?

Krav:
Dansk kvinde mellem 25 og 40 år
Middel /store bryster
Nem at snakke med
I Sydjylland/Midtjylland

Mvh

Perfirspring
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil anbefale DinaG https://annoncelight.dk/showad/335982

Hun er dansk, er 39 år, har store bryster, særdeles nem at snakke, træffes både i Vejle og i Esbjerg - bare fortæl hende at du er genert og uerfaren så vil hun nyde, at hjælpe dig ind i/videre i den intime verden.

Mit personlige råd er vælg 1 time, så du er ikke er presset på tid, nu du er lidt nervøs før det intime besøg 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale Rikke solskin ,jeg havde samme udfordringer med første .

Jeg blev anbefalet Rikke her på siden ,hun er bare så sød og god til at tackle mig og mine nerver .

så er der gode p-muligheder med parkering hvis du vil holde afsides ca 5 min gang fra 2 p -pladser .

så den varmeste anbefaling herfra:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med Lemmedasker - Rikke S er super sød og yder den bedste service, du kan ønske dig - genert eller ej - også for en der er dobbelt så gammel som trådstarter !

Del dette indlæg


Link til indlæg
jesperesb skrev, for 12 timer siden:

hvordan kommer man i kontakt med Rikke ??

Jeg er Rikke.

 Du er velkommen til at kontakte mig via privat besked her på sitet, min tlf er de næste 2 dage ude af drift, men derefter kan jeg kontaktes via SMS igen. Tror ikke jeg må skrive nummer her, men kan findes under min profil. 

Jeg har dog ikke noget med vojensdream eller sukkerpigerne at gøre , hvis det var et af kravene. 

Mvh. R. Solskin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...