Hop til indhold

Recommended Posts

Helsinge.

Det er godt at høre at hun stadig holder niveau, det er efterhånden noget tid siden jeg har selv har besøgt hende, men Kezia er skøn og fræk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte dem, fik en øl og hygge snakkede.

der efter, tror jeg ikke der var ragler. 
M har en stor pik +18cm og rigtig tyk. 
og fuck Q hun sprøjtede. 
 

 

Redigeret af B-ande

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har besøgt Kezia og hendes bi-fyr en enkelt gang. Det var indledningsvist noget svært at få kontakt, men det lykkedes efter nogle forsøg. 

jeg havde en time med dem begge. Det var en ok og fin oplevelse. Det var ægte liderlighed, og fik min lyst til at sutte pik styret meget fint sammen med Kezia. 

Jeg skulle mene at hendes bifyr jo nærmest burde have betalt os for at give ham det længste blowjob, hvor kugler, skaft - det hele - blev suttet og slikket med stor vellyst af Kezia og mig på samme tid.... og ja, hun kan sprøjte, og fik lov til at slikke hendes våde fisse efter sprøjteriet.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars1973 skrev, den 21.3.2022 at 12:58:

jeg har besøgt Kezia og hendes bi-fyr en enkelt gang. Det var indledningsvist noget svært at få kontakt, men det lykkedes efter nogle forsøg. 

jeg havde en time med dem begge. Det var en ok og fin oplevelse. Det var ægte liderlighed, og fik min lyst til at sutte pik styret meget fint sammen med Kezia. 

Jeg skulle mene at hendes bifyr jo nærmest burde have betalt os for at give ham det længste blowjob, hvor kugler, skaft - det hele - blev suttet og slikket med stor vellyst af Kezia og mig på samme tid.... og ja, hun kan sprøjte, og fik lov til at slikke hendes våde fisse efter sprøjteriet.... 

Kan kun give dig rat, nåede bare ikke rigtig og smage hendes fisse safter :-)  

man M var 100% i focus,og jeg nød det. 
 

kommer helt sikkert igen. 
kunne godt bruge en pille til deres tempo. 
så må finde nogen. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 7 timer siden:

Hun skriver “former”, hvor meget “former” snakker vi om? Er det kurver eller er vi ude i noget tungere?

Passer da meget fint sammen:

Alder :

40

Køn:

female

Kropsbygning:

Medium

Højde:

171.00

Vægt:

79.00

Hårfarve:

Blonde

Øjenfarve:

Blue

Intimbehåring:

Other

BH-størrelse:F

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, 1 time siden:

Er det et gæt, eller har du besøgt hende? :)

Det er en gennemlæsning af hendes profil - sammen med min vurdering af en 40 årig, 171 høj, der vejer 79 kg, det er en robust kvinde, men ikke voldsomt overvægtig, du er velkommen til selv at vurdere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 4 timer siden:

Det er en gennemlæsning af hendes profil - sammen med min vurdering af en 40 årig, 171 høj, der vejer 79 kg, det er en robust kvinde, men ikke voldsomt overvægtig, du er velkommen til selv at vurdere

Nu ville det historisk set ikke være første gang, hvis tallene ikke passede helt. Derfor ville det være rart med info fra “hestens mule”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 6 timer siden:

Nu ville det historisk set ikke være første gang, hvis tallene ikke passede helt. Derfor ville det være rart med info fra “hestens mule”.

Du tager bare en for holdet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hum passer fint efter beskrivelsen så q i hendes bedste alder, skal besøge hende alene i næste uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...