Onslow 15846 Skrevet 18. September, 2013 Efter på nettet at have deltaget i dette univers helt siden massagepiger.dk's tid, har jeg kunnet konstatere følgende. Mine dårlige oplevelser bliver færre og færre, jeg er blevet bedre til at analysere anmeldelser og gennemskue, om de anmeldte kvinder er noget for mig. Det er virkeligt et spørgsmål om træning og erfaring, for når forstanden er på vej mod ækvator godt hjulpet på vej af billeder og tekst, så er det virkelig svært at bevare overblikket. Så tak for de mange input, som I skribenter gennem tiderne har leveret, de har i den grad bevirket, at jeg nu kun yderst sjældent har "hovedet i rettet) oplevelser. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. September, 2013 Enig Onslow! Jeg havde et par dårlige oplevelser de første par år med denne "hobby", men det er faktisk ikke sket siden. Vi kender vel alle de der "hmm" oplevelser som hverken er gode eller dårlige og som popbandet Ibens på fremragende vis i sin tid beskrev med ordene "Nogen gange er sex med dig som Ølstykke i November" Det sker af og til at jeg må forbi Ølstykke en tur både når penge er indblandet og når de ikke er, men "hmmm" oplevelserne er såmænd også blevet sjældnere. Det er da ganske givet dels på grund af skiblerierne herinde og ikke mindst de gode råd man kan få via chatten. For mig skyldes det så også at jeg er blevet ældre og dermed både er blevet bedre til at sige hvad jeg gerne vil have samt at forstå den sexuelle kommunikation. Derudover har jeg lært at sige "jeg beklager" og gå igen hvis jeg allerede på forhånd kan se at vi nok skal en tur til Ølstykke... måske oven i købet i regnvejr. Og sidst men ikke mindst .... tip givet videre .... Jeg køber ikke sex fordi jeg kan, men fordi jeg ikke kan lade være. Og det skal ikke forstås på den måde at jeg ikke kan lade være fordi jeg er skrækkeligt liderlig (selvom jeg ofte ER skrækkeligt liderlig).. nej i den situation kan jeg for det meste godt styre begge punge. Jeg kan ikke lade være hvis en pige får særlig positiv omtale i hhv forum og chat, eller hvis en pige gør særligt indtryk i chatten (hvilket ofte sker ). Og den positive omtale er vel at mærke fra handles jeg kender og hvor jeg ved vi i rimelig grad deler samme smag. Den fremgangsmåde har indtil videre kun givet ubeskriveligt dejlige oplevelser!! Iøvrigt havde det ikke været for Hedomax og eroguide samt alle brugerne herinde havde jeg aldrig oplevet det forjættede land Tysklands paradis-på-jord etablissementer. Ej heller havde jeg vidst der var et sted der hed XXDark. Så jeg vil gerne sige som Onslow: Tak skal i have alle sammen .... piger som drenge!!! Jeg tror sgu jeg knalder jer alle God karma fra Aben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. September, 2013 Så jeg vil gerne sige som Onslow: Tak skal i have alle sammen .... piger som drenge!!!Jeg istemmer gerne abens ord. Jeg har i tidens løb hentet mange tip og gode ideer herinde. Tjatten kommer jeg næsten kun ind på ved et uheld, så det er ikke dér, men i anmeldelserne, jeg har fundet guldet. Jeg har kun haft få "sorte" oplevelser. De har til gengæld også været sorte i ordets flertydighed. Jeg har både her og tidligere på Gimel flittigt berettet om mine oplevelser. De dårlige steder/oplevelser har jeg naturligvis advaret imod, og de gode steder/oplevelser – dem har der heldigvis været langt flest af – har jeg anmeldt positivt. Jeg håber derved dels at have betalt en æresgæld tilbage og dels videregivet nogle gode ideer til andre:) . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg