Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Den følelse af perfektion

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

For få dage siden havde jeg efter et GP-besøg en lykkefølelse, der sang i hele kroppen.

Jeg kom i tanke om en sætning i en bog, som jeg havde læst for nylig. Sætningen lyder:

- Den følelse af perfektion, som kun det midlertidige besidder, det som er bestemt til at slutte hurtigt!

Er netop dette motivet til vores vanedannende og berusende hobby? Den midlertidige, og måske endda grænseoverskridende, lykke med en smuk kvinde. 

Uden hverdagens grå toner.

Med venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

For få dage siden havde jeg efter et GP-besøg en lykkefølelse, der sang i hele kroppen.

Jeg kom i tanke om en sætning i en bog, som jeg havde læst for nylig. Sætningen lyder:

- Den følelse af perfektion, som kun det midlertidige besidder, det som er bestemt til at slutte hurtigt!

Er netop dette motivet til vores vanedannende og berusende hobby? Den midlertidige, og måske endda grænseoverskridende, lykke med en smuk kvinde. 

Godt spørgsmål.

Jeg kommer lige netop fra et besøg hos en ... whooooouuuw .. pige .. 
Een af de sidste af de 'legendariske' danske piger fra før Corona der stadig er aktiv ... 

Og netop her de sidste par timer har jeg kunnet mærke 'rusen' rulle ind ...
Det sker altid nogle timer eller endda dage efter mødet - hvis det sker ... 
Ret skal være ret .. "en lykkefølelse, der sang i hele kroppen" .. det er meget træffende udtrykt ... 

Og jeg undrer mig.
Hvorfor er det som om folk i parforhold ikke giver - eller ikke kan give - hinanden den oplevelse?
Når kropskontakt har den virkning - hvorfor giver man så ikke hinanden dén glæde?
En halv time er fint. Det behøver ikke en gang involvere særlig meget sex i betydningen penetration eller orgasme.
Hun var fantsastisk, vi kælede og krammede, og så er den der - rusen.
Jeg er ikke enig med @Mr. Sensual i at det har noget at gøre med det 'perfekte' ...
Men måske med det 'nye', det midlertidige ???

Jeg har selv undret mig meget over det i tidens løb - også, hvad der er for en 'rus' ... 

nuser9 skrev, for 57 minutter siden:

Formålsløst og intetsigende indlæg.

Sproglig mestring erstatter ikke substans.

Tjah .. som det fremgår, så giver indlægget ganske udmærket mening for mig ... 
M-e-e-e-n .. jeg ville måske selv udtrykke mig lidt mindre floromvunden ... 
Ret skal være ret ... "En lykkefølelse der sang i hele kroppen" - dét er godt udtrykt ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 3 timer siden:

Må man vide hvem der var i stand til at give dig den følelse (Link). Det ku jo være der var andre der havde brug for at opleve det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
Mr. Sensual skrev, for 3 timer siden:

Det heder ,  endorfiner , oxytocine, dopamin .hormoner som gøre dig høj ved fysisk kontakt , og nærvær. Jeg oplever det samme når jeg er sammen med  gper som jeg har været sammen med flere gang . Og kender dem godt. Dejlig elektrisk , følelse . Jeg er nærmest i exstase. 
dog tit oplever jeg nedtur dagen efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...