Hop til indhold
ChoosyVery

Jessica i Aarhus - 110% real?

Recommended Posts

Nå, hvis nogen går efter hende her, så husk lige en Plan B. Jeg havde en aftale med hende i går, men da jeg skrev til hende en time før kom der intet svar. Annoncen sagde ganske vist også at fredag var hendes sidste dag, men hun havde selv sagt, at jeg godt kunne komme lørdag. Måske mente hun "OK, det kan du godt - men jeg er der bare ikke". Det var nederen og to timers spild af køretid. Mange timer senere skrev hun om jeg kom - men da var jeg kørt fra byen igen. I dag er annoncen lige opdateret, men siger stadig "Last Day". Det er noget rod.

Men jeg synes stadig hun ser så godt ud på billederne (som hun bekræftede var hende - men hendes troværdighed er faldet lidt nu, så hvem ved...), at jeg vil give hende en chance mere, hvis det kan passes ind. Men belært af erfaring kører jeg så ikke alene efter det. 

Min Plan B var Ariana i Horsens, og den fungerede til gengæld perfekt.

Redigeret af ChoosyVery

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ReeferMadness

Hun er ægte nok - video og billedet med avisen er nok det mest retvisende af hende. Hun virker dog mere imødekommende og smilende IRL. Jeg er ikke super vild med hendes boobjob, men hun var nu et dejligt bekendtskab og suttede og kneppede godt. Hendes spansk-mexikanske gloser imens er frækt og suttede godt og længe på pikken. Jeg tror der gik 5 minutter på tidspunkt hvor hun udlukkende måtte have trukket vejret gennem næsen :D Hun kunne tage den rimelig dybt og med lidt stød.

Hendes engelsk var desuden fint, så man kunne også have en fornuftig samtale med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er hun i Randers og jeg overvejer om jeg skal en tur forbi.

Hun skriver at alt er inklusive i priserne. Passer det? For det lyder næsten for billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ANALyst skrev, den 20.4.2022 at 16:21:

Nu er hun i Randers og jeg overvejer om jeg skal en tur forbi.

Hun skriver at alt er inklusive i priserne. Passer det? For det lyder næsten for billigt.

ANAlyst fik du prøvet hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende i fredags i Viborg. 

Det er bestemt hende på billederne. Absolut en stram og trænet krop. 

Det er bestemt ikke 'alt inklusiv' @ANALyst. Kys uden tunge var dog med, men det var selvfølgelig uden anal og mega/superfransk. Dog et okay blow selvom det var med kondom. Generelt er hun virkelig virkelig sød, og oplevelsen var meget ægte. Dog kan man godt fornemme det er hendes job og hun er noget mekanisk, men alt i alt en ganske god oplevelse taget prisen i betragtning.

Bestilte 15 min, og hun satte så en timer på hendes ur. Lidt et turn off for mig, at hun ikke er mere diskret med tiden, end at en alarm gik af efter 15 min, men jaja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Damnation skrev, den 29.8.2022 at 15:44:

Jeg var forbi hende i fredags i Viborg. 

Det er bestemt hende på billederne. Absolut en stram og trænet krop. 

 

Har hun så den store clit hun beskriver i teksten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, den 21.9.2022 at 17:01:

Har hun så den store clit hun beskriver i teksten?

Ja, det havde hun. Mener også det er en ret almindelig bivirkning af steroider 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Damnation skrev, for 1 time siden:

Ja, det havde hun. Mener også det er en ret almindelig bivirkning af steroider 

Tak... Hun må prøves. Desværre er hun netop taget fra Sjælland og til Fyn.  Men overvejer kraftigt at bide i det sure æble og tage turen over bæltet. Så håber hun er det værd. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...