Hop til indhold

Gcutie03 advarsel

Featured Replies

Skrevet

Har du mødt hende? Aftaler du ikke penge/ydelse inden du møder nogen?

Skrevet

hun ser da ok ud, ot to tusinde er ern fair pris , du må ha en fortsat dårlig dag

Skrevet
  • Author
nieels skrev, for 3 timer siden:

hun ser da ok ud, ot to tusinde er ern fair pris , du må ha en fortsat dårlig dag

Jamen tag du en tur for holdet.  Og ja de fotos hun viser er Ok.  Bare langt fra den aktuelle virkelighed

Skrevet

Syntes det er en underligt det du skriver  o,malley,  hende i snakker om, har aldrig mødtes med nogle mænd endnu, da hun er okay ny derinde.

Hun vil have meget tillid til manden før hun møder dem, og syntes jeg er helt fair, måske du skal have styr på din facts før du skriver sådan en besked herinde.

dårlig aften til dig

Skrevet

Jeg har været i kontakt med hende, og hun mener jo ellers selv at hun har haft fyre, som har betalt hende 5.000, og sågar 10.000!

Skrevet
  • Author

Fedtøre skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har været i kontakt med hende, og hun mener jo ellers selv at hun har haft fyre, som har betalt hende 5.000, og sågar 10.000!

man kan så spørge sig selv hvorfor hun ikke bare holder fast i den ene gavmilde daddy.  Tror jeg kender svaret. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.