Hop til indhold

Miss Kinky Line, Kolding

Featured Replies

Skrevet

Har i går eftermiddags besøgt Miss Kinky Line i Kolding. http://www.voksenlisten.dk/miss-kinky

Hun er i øvrigt udmærket anmeldt af Prøvemanden tilbage i starten af året, og jeg kan fuldt ud tilslutte mig hans beskrivelse af både Line selv og hendes tilgang til tingene.

(Se hans anmeldelse her: viewtopic.php?f=7&t=3928&p=21068&hilit=kinky#p21068)

Line er en ganske køn, veltalende og imødekommende MILF i starten/midten af 40'erne og i en stadig velholdt og velplejet indpakning, dog med lidt rigeligt med ekstra kg på sidebenene. Hendes tilgang til hvervet er mere professionel end inderlig, men hun er ganske flink, intelligent, imødekommende og serviceminded.

Man skal jo uanset alder altid prøve noget nyt, når chancen byder sig, og Line tilbyder afgjort mere end det "normale", så jeg nysgerrige sjæl bestilte selvfølgelig to af "husets specialiteter", nemlig anallege og leg med sprøjteorgasmer.

Parkerede på en offentlig P-plads, og gik under Lines anvisninger de sidste par hundrede meter til huset (diskret beliggende villa i udkanten af Kolding med flere legeværelser i underste etage).

Fik indledt seancen med et brusebad og en ganske veludført oliemassage af hele bagsiden, siden hen massage af skuldre, nakke og tindinger udført med mig liggende på ryggen med hovedet i hendes skød, og med et dejligt kig lige op til et par store, flotte, tunge, olieindsmurte bryster.

Efterfølgende lagde Line sig så på alle fire, og jeg fik (gu'hjælpe mig!) besked på at iføre min højre hånd en gummihandske!!! :-o Så blev Lines ganske velformede bagdel ellers godt sjasket til i diverse smøremidler, og så startede hun legen med det mest imponerende arsenal af diverse buttplugs og dildoer, jeg har set - Og de fleste af dem af en så imponerende størrelse, at jeg tror, 99% af alle kvinder ville betakke sig for at få dem på besøg, selv ad den "autoriserede" hovedindgang!!!

Line tar' det hele ad bagdøren, og lyder ydermere faktisk til at nyde det imens! :shock: (Jeg legede selvfølgelig "maskinfører" undervejs, og tror faktisk også, hun havde påtænkt, at min gummibehandskede hånd skulle ha' været samme sted? Men handsken røg altså i stedet hurtigt af igen).

Efterfølgende blev jeg igen lagt på ryggen, og fandt så efter meget kort tid ud af, hvorfor den store dobbeltseng var så veludstyret med rene håndklæder overalt, som den var... Line legede med sig selv, stående overskrævs over mig med bagdelen imod mit ansigt, så jeg rigtig kunne nyde synet, og kom efter kort tid i et par sprøjteorgasmer af en væskemængde, som jeg med min mangelfulde erfaring på området i hvert fald IKKE har set magen til!

Jeg vil nærmest kalde det dagens 2. brusebad til undertegnede!! :)

Nå, lidt fransk (med gummi) og lidt sportsgymnastik i både 1'eren og 2'eren blev det da også til, men imens hele setuppet og oplevelsen summede i min hjerne, og mit ansigtsudtryk sikkert konstant har været lig med :shock: , så blev lille-springeren så duperet af seancen, at han flere gange undervejs valgte kun at flage på halv eller endda slet ikke at flage... Afslutningen blev derfor udført for egen hånd ud over gudindens baller, og godt hjulpet af udsigten til dels endnu en sprøjteorgasme og dels til den store buttplug i fornyet arbejde.

Så en afslutning blev det da trods alt til. :)

Det hele blev rundet af med endnu et brusebad, denne gang igen hjulpet af autoriseret og væginstalleret VVS udstyr og inkluderende vand og sæbe.

De 1.600,-, som seancen af en times varighed kostede, blev betalt allerede ved ankomst.

??????????????????????? :o:?:roll::shock:

Jeg er faktisk også her dagen derpå stadig i tvivl om, hvad det egentlig var, jeg oplevede hos Line i går???? :?:

Var det spændende? - Ja, helt bestemt, og jeg nysgerrige hund er jo altid med på nye oplevelser og erfaringer! :)

Var det frækt? - Sikkert nok, men det var i så fald sex af en art, som jeg i hvert fald ikke tænder specielt på rent fysisk! (Derimod galopperede min hjerne vist afsted under hele seancen, og jeg har som før nævnt stadig ikke helt fundet ud af, hvad det egentlig var, jeg oplevede i går??? :-o)

Var der service for pengene? - Ja, Line er bestemt både serviceminded, åben og imødekommende. Havde jeg været endnu bedre til at forklare om mig selv og mine specifikke ønsker til en seance, var det nok gået bedre? Dog synes jeg, hendes tilgang til opgaven er ALT for klinisk, og jeg savnede at kunne "mærke" hende og hendes lyst i hele seancen. :?

Skal jeg prøve det igen? -Nej! Fremover hedder den altså for mit vedkommende besøg hos gudinder af en anden type (tænder mere på de yngre og tyndere), der kan levere mere "girl friend experience" lignende oplevelser. Jeg vil ha' ømhed og nærhed, nå! :roll:

Been there, done that - Men jeg er da glad for, at jeg fik også det afprøvet... Og fik skåret endnu et hak i hovedgærdet! :mrgreen:

Vh. Sidespringeren

PS: Med omkring 10.000,- spir forbrugt på emnet købesex over en periode på de sidste par måneder, er det vist også snart på tide, at jeg tar' en pause i selskab med min egen højre hånd? Alternativt lukker øjnene, prøver at forestille mig Christine Schaumburg i min seng, og kravler på konen... :roll:

Eller måske skal jeg bare satse på at vinde alle de kommende Eroguide.dk konkurrencer? ;)

Skrevet

Din beskrivelse er "spot on" og nøjagtig som den oplevelse jeg har haft hos Line.

Frækt nok, sød pige og venlig og imødekommende service. Men simpelthen for klinisk og uden engagement og indlevelse.

Skrevet

hvad har været din bedste oplevelse i dine sidste måneder ?

Skrevet

Præcis den samme oplevelse, som jeg havde hos Line i sommers. enig! en vild oplevelse for hun rummer mere ind ad bagsmækken end min lille bil, men lidt for klinisk ellers ærgerligt for hun er super milfy, så ville også godt have leget med hende mere i gfe stilen:)

Skrevet
  • Author

kasperaalborg:

Helt uden tvivl turen til Optasia i Hamburg! En hel dags knalderi med 7-8 unge tøser, heraf et par rigtigt vakse og vågne modeller imellem for en entrépris på 100 Euro... DER følte jeg virkelig at få valuta for pengene!

Snakker vi kun om i DK, så nyder jeg altid mine forkælelsesbesøg hos Farida ved N & N Thaimassage på Oddervej i Højbjerg, og af danske gudinder så er Nikita, som jeg besøgte for snart ALT for længe siden i Randers, stadig en klar nr. 1 på min hitliste.

:)

Vh. Sidespringeren

Skrevet
  • Author

PS: Men med din geografiske placering, Kasper, ville jeg afgjort lave en aftale med Sisse i Aalborg:

http://www.voksenlisten.dk/dejlige-sisse

Sisse virker utrolig sød, intelligent og imødekommende, og udtrykker selv, at hun er i branchen alene af lyst. Hendes anmeldelser her på siden er da også entydigt positive.

Det er alene afstanden og hendes begrænsede vagtplans skyld, at jeg ikke selv har været der endnu, men det kommer helt sikkert! ;)

Vh. Sidespringeren

• 5 weeks later...
Skrevet

Jeg var på besøg hos hende i går.

Jeg havde læst anmeldelserne så jeg var forberedt på hvad, der ventede mig.

Jeg kan godt forstå hvad der tidligere er skrevet om hende, men det er måske et

spørgsmål om hvad man forventer. Hvis man har set hendes billeder og læst beskrivelserne

bør man ikke være i tvivl om hvad, der venter en :o

Mine forventninger blev til fulde opfyldt, da jeg blev mødt af en smilende

og efter min smag dejlig kvinde med et kønt ansigt.

Jeg havde bestilt en halv time med lidt af hvert og jeg syntes at det foregik

på en behagelig måde. Line bruger tid på at forklare hvad hun kan lide,

samt hvad hun ikke kan lide. På den måde opstår der en følelse af ligeværdighed,

som jeg syntes var rar.

Alt i alt havde jeg en god oplevelse og kommer helt sikkert igen.

I forhold til tid, er hun meget large, da hele besøget tog ca. 50 min

Skrevet

kasperaalborg:

Helt uden tvivl turen til Optasia i Hamburg! En hel dags knalderi med 7-8 unge tøser, heraf et par rigtigt vakse og vågne modeller imellem for en entrépris på 100 Euro... DER følte jeg virkelig at få valuta for pengene!

Snakker vi kun om i DK, så nyder jeg altid mine forkælelsesbesøg hos Farida ved N & N Thaimassage på Oddervej i Højbjerg, og af danske gudinder så er Nikita, som jeg besøgte for snart ALT for længe siden i Randers, stadig en klar nr. 1 på min hitliste.

Vh. Sidespringeren

Jeg er er simpelthen nødt til at spørge - Du har da vel ikke fået en hel dags knalderi med 7-8 unge tøser for 100 Euro ????????

Du skriver godt nok 100 EURO i entré, men hvor meget brugte du derudover ?

Hvad tilbyder de ? (Fransk uden gummi med afslutning i munden f.eks.)

Hvad er en hel dag i denne sammenhænge - 4-5 timer eller ?

Har du et link til stedet ?

Ja ja, jeg spørger og spørger, men skal alligevel meget snart til Tyskland, så man ER jo nysgerrig

Skrevet

kasperaalborg:

Vh. Sidespringeren

Hej sidespringeren

Den tur du havde til Optasia i Hamburg, er det ikke en swinger klub, som jeg forstår swinger, så er det private mennesker der kommer , men du skriver at der var 7-8 lækre piger, er det piger som er ansat i klubben eller hvordan ??

Deres (Optasia) hjemme side er nede i skrivende stund.

domino

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.