vildtgernenu 42 Skrevet 18. Marts, 2022 https://annoncelight.dk/showad/337320 Man får lidt fornemmelsen af, at det er en dansk pige i Annoncen, men samtalen på sms blev lidt mekanisk med standardsvar. Allerede der burde jeg ha tænkt mig om, for jeg ville mødes med en dansk kvinde. Postnummeret er faktisk i Helsingør, men stedet er langt udenfor Helsingør, i en helt anden by. Da jeg dukkede op på stedet til aftalt tid, blev jeg bedt om at komme ind, på sms. Men som jeg skulle til at hoppe ud af bilen, ankom en anden bil, og ud farede en mand, som altså kom før mig!? Jeg blev, på sms, nu bedt om at vente 10 minutter. Da jeg efter små tyve minutter skrev og spurgte om fri bane, kom standardsvaret, igen ,“kom bare skatter”. Endelig - Men i døren blev jeg så mødt af en, helt sikkert sød kvinde, men fra Spanien, fedladen, som ikke lige havde været i bad, og HELT sikkert ikke var hende på billederne. Min lyst dalede hurtigt, selvom hun prøvede at gøre hendes til, at få mig i “humør”. Så intet ondt ord om hendes væremåde. Men altså. Det endte med at jeg tog en spiller, en af de dyreste spillere jeg har haft, og skyndte mig afsted igen. Døm selv. Jeg kommer ihvertfald ikke igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 158 Skrevet 18. Marts, 2022 Lidt fake? Meget fake!! Hvornår lærer vi at vende om i døren Ja, jeg ved godt, ar det kan være svært, når man har et tryk, der skal tages og man nu alligevel er der. Har været der ~~Hunt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 872 Skrevet 18. Marts, 2022 Tak for advarslen K 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 1079 Skrevet 18. Marts, 2022 "Lidt" fake? Det er vist en meget diplomatisk måde at beskrive det på I øvrigt er det vel med fake, som det er med f.eks. graviditet; Enten er det eller også er det ikke. Man kan mig bekendt ikke være "lidt gravid". Og så synes jeg at annonceteksten lyder meget lidt som en dansk pige, der selv skriver. Jeg kopierer lige fra annoncen, før den forsvinder: "Hej frække fyr mit navn er Kamilla jeg er 36 sommre, og jeg er super fræk og altid liderlig, jeg elsker at få pik! Helst meget, jeg tænder på alle frække sex oplevelser, jeg er en sød fræk charmerende pige. Jeg elsker at få slikket min fisse, og jeg sprøjter næsten hver gang og jeg sprøjter meget! Elsker at blive kælet for, jeg sutter uden gummi og jeg sluger hver en dråbe fra dig. Du må kneppe mig i alle stillinger, så hvis du vil knap en rigtig liderlig fisse så har du fundet den rigtige." Jeg går altid i en stor bue uden om sådan en tekst , men tak alligevel for at tage en for holdet og dele!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisk123 Skrevet 18. Marts, 2022 jeps, fake shit, ulækre kvinder. De tager gerne dine penge imod ekstraydelser, som de så nægter at udføre. Holder mig fra det sted fra nu af. Har givet det 3 chancer og samtlige har været noget lort. Bor ellers lige ved siden af, så super trist. Stay away Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3074 Skrevet 18. Marts, 2022 Den dårlige oplevelse kunne været undgået https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=337320&search_and_or=or 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg