Ramius 1 Skrevet 18. Marts, 2022 Nogle der ved noget om hende? Hun er på 24/7 men uden billede eller tekst? Man undres lidt. https://sugardaters.com/da/profile/k2zbLdq3Zb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 335 Skrevet 21. Marts, 2022 Sitet har en indbygget "fejl"... afhængig af hvor du søger i landet, så er overgangen mellem de "grønne" (som er online nu) og de "lysegrønne" (som var online for 2 timer siden) afskilt af en lille flok piger, som ser ud som de altid er online. Det er de ikke, de har slet ikke været på længe - men det er en "kendt" fejl på sitet. Du søger i Kbh, for jeg har også "sugar-emse" på altid. Jeg har meldt fejlen til sugardaters hotline, men de påstår hårdnakket at de to-tre piger, der altid er på, faktisk er på... så opgav jeg derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ramius 1 Skrevet 21. Marts, 2022 Se det giver mening. Har nemlig aldrig set hende haft andre status en Grøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 21. Marts, 2022 Ramius skrev, for 28 minutter siden: Se det giver mening. Har nemlig aldrig set hende haft andre status en Grøn Måske er "hun" en af sugardaters "egne" piger, dvs. en fake profil til at lokke de mandlige medlemmer ind i flokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 335 Skrevet 21. Marts, 2022 (edited) Arne Jensen skrev, for 6 timer siden: Måske er "hun" en af sugardaters "egne" piger, dvs. en fake profil til at lokke de mandlige medlemmer ind i flokken Så er hun i givet fald en mega dårlig lokkedue, for jeg gætter på at hun aldrig vil svare Redigeret 21. Marts, 2022 af thedanishdude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg