Hop til indhold
Fyn76

Big Natural breast SPILD AF PENGE

Recommended Posts

Jeg tog en for holdet og besøgte Rania det var spild af penge, hun virker ugidelig og som om at hun helst ville være fri for at der var nogen der besøgte hende

Jeg ankom til et velkendt sted nær stadion og hun kom ned for at lukke mig ind, jeg fik et kindkys og jeg så på de fantastiske bryster Derfra holdt det gode op, jeg lagde mig på sengen og hun tog et kondom og prøvede at få det på min slappe penis hendes hovede kørte op og ned som et stempel på et damplokomotiv jeg var nød til flere gange at sig rolig for det gjorde ondt hvilket hun ignoreret jeg måtte knapt nok røre brysterne hvilket var dem som jeg primært var kommet for, resten af akten var intetsigende og jeg skyndte mig at blive færdig og kom væk i en fart

SÅ SPAR JERES PENGE HUN ER IKKE DET VÆRE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn76 skrev, for 2 timer siden:

Aghhh 

fik lagt den det forkerte sted, hvordan får jeg flyttet til Fyn

Jeg har bedt om at få den flyttet, du kan gøre det ved at trykke på flaget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn76 skrev, den 18.3.2022 at 11:31:

Jeg tog en for holdet og besøgte Rania det var spild af penge, hun virker ugidelig og som om at hun helst ville være fri for at der var nogen der besøgte hende

Jeg ankom til et velkendt sted nær stadion og hun kom ned for at lukke mig ind, jeg fik et kindkys og jeg så på de fantastiske bryster Derfra holdt det gode op, jeg lagde mig på sengen og hun tog et kondom og prøvede at få det på min slappe penis hendes hovede kørte op og ned som et stempel på et damplokomotiv jeg var nød til flere gange at sig rolig for det gjorde ondt hvilket hun ignoreret jeg måtte knapt nok røre brysterne hvilket var dem som jeg primært var kommet for, resten af akten var intetsigende og jeg skyndte mig at blive færdig og kom væk i en fart

SÅ SPAR JERES PENGE HUN ER IKKE DET VÆRE

Er det Rania eller Catelina du anmelder, for dit link leder til Catelina.

Men det er måske bedst bare at undgå dem begge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn76 skrev, den 18.3.2022 at 11:35:

Aghhh 

fik lagt den det forkerte sted, hvordan får jeg flyttet til Fyn

Det er ok,hun er i Jylland i dag, og tak for anmeldelse/advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...