ChoosyVery 923 Skrevet 18. Marts, 2022 Det lyder næsten for godt til at være sandt, men billeder og video ser meget overbevisende ud: https://annoncelight.dk/showad/339645 Er der nogen der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 138 Skrevet 18. Marts, 2022 ChoosyVery skrev, for 12 minutter siden: Det lyder næsten for godt til at være sandt, men billeder og video ser meget overbevisende ud: https://annoncelight.dk/showad/339645 Er der nogen der har været der? Hvis det hele stemmer er jeg også den der vender snuden (eller snarere pikken) mod Horsens. Hun ser sgu fræk ud. Gode babser og noget af nogle flapper må jeg sige, og prisen 1000kr mit alles lyder ret fair. Så hvis ingen har noget at skrive om eller gør det indenfor de næste par dage, sker det herfra. MUMS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 923 Skrevet 18. Marts, 2022 Lad endelig høre, @YNWA - jeg når det ikke indenfor de næste par dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3435 Skrevet 18. Marts, 2022 kunne være man skal en tur til horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1490 Skrevet 18. Marts, 2022 knallert skrev, for 54 minutter siden: kunne være man skal en tur til Horsens Nu er køen på motorvejen vist også ovre igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 923 Skrevet 19. Marts, 2022 Nå, nu er hun allerede flyttet til Aarhus, siger annoncen. Lad høre hvis nogen besøger hende dér? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3435 Skrevet 19. Marts, 2022 ChoosyVery skrev, 1 time siden: Nå, nu er hun allerede flyttet til Aarhus, siger annoncen. Lad høre hvis nogen besøger hende dér? så sparede man da lige 1500 kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 19. Marts, 2022 Så langt er der da ikke fra Horsens til Århus hvis trangen er der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 923 Skrevet 19. Marts, 2022 Medmindre han kører på det der er hans brugernavn, @Bosse1910. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alevaag 6 Skrevet 19. Marts, 2022 Tager forbi hende imorgen har lavet aftale med hende, skal nok lave en anmeldelse på besøget 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3435 Skrevet 19. Marts, 2022 Bosse1910 skrev, for 2 timer siden: Så langt er der da ikke fra Horsens til Århus hvis trangen er der kommer ikke til århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 19. Marts, 2022 Har idag mødt Jenny som er endnu smukkere i virkeligheden end på hendes billeder. Hun er en rigtig sød pige. Jeg ville ikke tøve med at besøge hende igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 54 Skrevet 19. Marts, 2022 Zar skrev, for 4 minutter siden: Har idag mødt Jenny som er endnu smukkere i virkeligheden end på hendes billeder. Hun er en rigtig sød pige. Jeg ville ikke tøve med at besøge hende igen. Hej Kan du uddybe lidt mere, jeg overvejer en tur til Aarhus på mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 923 Skrevet 20. Marts, 2022 Ja, det vil jeg også gerne høre mere om, @Zar. Jeg forsøgte selv at få en tid i går, men hun havde for travlt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 20. Marts, 2022 Hvad så Alevaag har du været forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silver70 10 Skrevet 28. Marts, 2022 Filthy Jenny er i Aalborg idag, skal besøge hende lige snart. Har en fetich for store skamlæber, elsker at suge dem ind i min mund, hun skal ride mit ansigt og håber hun drypper ned over mig. Vender tilbage efter mit besøg hos hende med opdatering. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg