Hop til indhold

Recommended Posts

Efter flere år hvor jeg har nydt godt af jeres anmeldelser fra sidelinjen, synes jeg efterhånden at det er blevet tid til at jeg gengælder tjenesten og giver jer min første anmeldelse.

Havde fornøjelsen af at besøge Karinna i går aftes og kan kun sige wow! Jeg havde taget en længere pause fra glædespiger på baggrund af et par dårlige oplevelser i træk, så det var rart at få så god en oplevelse i mit “comeback”.

Hun var hurtig til at svare på besked og nem at sætte en aftale i stand med. God start. Hun holder til på Østerbro, hvilket gjorde at jeg blev en smule forsinket, da jeg ikke lige havde medregnet den ekstra trafik der ville være pga. FCK kampen. Det var hun dog super forstående over heldigvis.

Bliver lukket ind og bliver mødt af den frækkeste lille brunette med en utrolig dejlig krop. Billederne fra hendes profil er meget vellignende, efter min mening ser hun faktisk endnu bedre ud i virkeligheden. Hun fortalte mig at hun er 25, hvilket jeg synes passer meget godt.

Pengene skifter hænder og Karina smutter ud af værelset mens jeg klæder mig af. Hun kommer tilbage og mine hænder går straks på oplevelse - især hendes bryster fik en masse opmærksomhed. Sidenote: Hendes krop er utrolig blød! Ved ikke om det er den længere pause der spilder mig et pus, men føler ikke jeg nogensinde har rørt ved så blød en krop før!

Videre til blowjob, hvor jeg har den perfekte udsigt til hendes røv. Mens hendes mund ihærdigt glider op og ned af skaftet, tager jeg mig selv den frihed at lade mine fingre varme hende op. Kan så fortælle jer at hun allerede var godt klar.

Prøvede at give hende et kys, men hun sagde at det koster 200 kr. ekstra. Fair nok, det er ikke rigtig noget der er så vigtigt for mig, men værd at tage in mente, hvis man går op i det.

Så blev det min tur til at gå ned på hende, hvilket hun reagerer positivt på, virkede som om hun oprigtig nød det. Efter lidt tid med det kom kondomet på og Karinna kom op og ridde. Normalt kan jeg holde noget tid, når pigen er øverst, men at se hendes lille krop ridde mig på den måde og høre hende klynkende tigge mig om at: “fill me up”, gjorde det at jeg ikke kunne holde særlig længe og kvitterede med at komme op i hende i en dejlig rus.

Efterfølgende var hun super nem at tale med. Hendes engelsk er rigtig godt, så vi havde ingen problemer med at kommunikere. Utrolig sød pige og behagelig at snakke med. Fik af vide at det er sidste gang hun er i Danmark, men fik ikke lige spurgt, hvornår hun tager hjem igen.

Dermed min første anmeldelse og de varmeste anbefalinger af Karinna.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre ser det ud til det er sidste gang hun er i dk jf annoncen.

Tak for anmeldelsen det kan du godt finde ud af, glæder mig til flere fra din hånd. :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karinna123 skrev, for 22 timer siden:

Hi honey! Thank you very much for your nice words , I’m glad that you felt good! 

Yes , 25 will be my last day of work in Dk :) 

Can we come and visit you some where Europe after your last day I'm Denmark? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karinna123 skrev, for 6 timer siden:

No , i will not work anymore :) 

Damn... :D

I suppose that you have finished your education, and I hope you will get a great job, have a good life and so on. I wish you all good. It was a pleasure to meet you. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 8 minutter siden:

Damn... :D

I suppose that you have finished your education, and I hope you will get a great job, have a good life and so on. I wish you all good. It was a pleasure to meet you. ;)

Thank you darling! It was a pleasure for me too . I wish you all good :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at hun er tilbage igen. Ligesom Naia og Lilly kan Karinna bare ikke leve uden at få noget dansk penis :x Den søde kløe får dem til at komme igen heldigvis for os 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 20 timer siden:

Dejligt at hun er tilbage igen. Ligesom Naia og Lilly kan Karinna bare ikke leve uden at få noget dansk penis :x Den søde kløe får dem til at komme igen heldigvis for os 

/B

Ahhh.... mon ikke mere det er for pengenes skyld at vi ser hende igen.

Men bestemt et besøg værd. Hun er en lille petit godte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun holder til i den dyre ende af Østerbro, gå afstand fra stationen. God diskret bolig/Lejlighed

She is wonderful. Hun er dejlig , virkelig sød, kultiveret, attraktiv kvinde. Real Girlfriend material. Jeg skriver lidt på engelsk idet jeg håber hun læser med. 

Besøgte hende for et par dage siden. Tog kun 30 min. Det var en fejl , men lavvande i finansafdelingen. Fik heldigvis købt kys med. Så dejligt. Hun er så blød , så skøn og så afslappet og afklaret . Ønsker kun at man har en dejlig tid med hende. Hun kan det blide, men har intet imod at man bliver ivrig og går til vaflerne. Hun tager bare imod og smiler.

Var der noget med hun lavede duo med Jessica?? Eller har jeg drømt det? Hun er fra Spanien som Jessica. Nå jeg skal tilbage hos Karinna asap. Kr 800 for ½ time , det er altså utroligt.

Tak for jeres anmeldelse her. Det gav en dejlig oplevelse til undertegnede .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SteveNewcom skrev, den 5.12.2023 at 12:24:

Hun holder til i den dyre ende af Østerbro, gå afstand fra stationen. God diskret bolig/Lejlighed

She is wonderful. Hun er dejlig , virkelig sød, kultiveret, attraktiv kvinde. Real Girlfriend material. Jeg skriver lidt på engelsk idet jeg håber hun læser med. 

Besøgte hende for et par dage siden. Tog kun 30 min. Det var en fejl , men lavvande i finansafdelingen. Fik heldigvis købt kys med. Så dejligt. Hun er så blød , så skøn og så afslappet og afklaret . Ønsker kun at man har en dejlig tid med hende. Hun kan det blide, men har intet imod at man bliver ivrig og går til vaflerne. Hun tager bare imod og smiler.

Var der noget med hun lavede duo med Jessica?? Eller har jeg drømt det? Hun er fra Spanien som Jessica. Nå jeg skal tilbage hos Karinna asap. Kr 800 for ½ time , det er altså utroligt.

Tak for jeres anmeldelse her. Det gav en dejlig oplevelse til undertegnede .

 

Hi darling! I’m glad that you felt good! Thank you. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Karinna 1 time med fransk kys og betalt i euro. Fransk kys med tung 10/10, bj uden 10/10, safe sex med kondom forskellige stillinger 10/10 . Kom efter ca. 50 minutter med bj og hj . En sød , serviceminded og smilende med øjenkontakt under hel akten. Hendes engelsk er fremragende .En god oplevelse til  en fair pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også på besøg hos hende for nylig. Er enig med de fleste sød og service minded fræk kvinde. God value for money selvom jeg aldrig kom helt op og ringe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...