Hop til indhold

Karma Århus

Featured Replies

Skrevet

Kunne ikke finde nogen nyere anmeldelser af Karma, så besøgte. https://annoncelight.dk/showad/338057

Stedet kender de fleste på godt og ondt.

Stedet er indbydende, dog med meget små kabiner, der er kun plads til den briks der er installeret.
Der var umiddelbart kun en pige da jeg besøgte, hvorvidt det er hende på 1 og 2, er jeg ikke helt sikker på, dog bliver man ikke snydt ifht kroppen.

Sød og smilende og mit bud er under 30.

Ligegyldig massage, blow med kondom i 45 sek, hvorefter hun prøvede at ride en halv slatten rejsning.

Jeg fik gjort mig færdig i en missionær.

Sløj overall omgang, kommer ikke igen.

Skrevet

Jeg tænkte ellers på at tage forbi, men kunne være man skulle hoppe over så :D 

Skrevet
Jarhead skrev, den 17.3.2022 at 22:57:

Kunne ikke finde nogen nyere anmeldelser af Karma, så besøgte. https://annoncelight.dk/showad/338057

Stedet kender de fleste på godt og ondt.

Stedet er indbydende, dog med meget små kabiner, der er kun plads til den briks der er installeret.
Der var umiddelbart kun en pige da jeg besøgte, hvorvidt det er hende på 1 og 2, er jeg ikke helt sikker på, dog bliver man ikke snydt ifht kroppen.

Sød og smilende og mit bud er under 30.

Ligegyldig massage, blow med kondom i 45 sek, hvorefter hun prøvede at ride en halv slatten rejsning.

Jeg fik gjort mig færdig i en missionær.

Sløj overall omgang, kommer ikke igen.

Var forbi i går det var ret dejlig rent og pænt og der var tre pige fik to af dem på 45 min for en omgang det gøre jeg gerne igen snart.

stor kabine med spejle ovenpå hvor man kan følge med 

• 3 weeks later...
Skrevet
Man69no skrev, den 29.3.2022 at 19:23:

Var forbi i går det var ret dejlig rent og pænt og der var tre pige fik to af dem på 45 min for en omgang det gøre jeg gerne igen snart.

stor kabine med spejle ovenpå hvor man kan følge med 

Hvad gav du for 2 piger i 45 min? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.