Hop til indhold
ANALyst

Sweet blonde Ewa i Randers

Recommended Posts

Indlægget handler om denne dame her:

https://annoncelight.dk/showad/339011

Nu har jeg været bruger i et stykke tid og har læst med i længere tid, så jeg synes nu skylder jeg også en anmeldelse. Jeg er oprindeligt ikke fra Danmark så der er nok en del stavefejl.

Jeg har lige været en tur forbi hende og kan kun sige, at det her nok den første gange at jeg decideret har følet mig snydt.

Det startede egentlig godt. Kontakt var nem og hurtig og jeg tog 30 minutter med 2 gange udløsning og megafransk med slug. Vi blev enig om prisen og jeg kørte afsted til en adresse i Randers C.

Da døren blev åbnet kunne jeg med det sammen se at det var kvinden fra billederne, dog med lidt mere kød på og nok også lidt ældre end det hun angiver i teksten. Hendes engelsk var ikke særlig god, men fin nok til det der skulle kommunikeres. Jeg tog tøjet af og hun gik straks i gang med blow. Nu er det såden med mig, at jeg altid har været hurtig til at komme første gang, men til gengæld kan jeg fortsætte med det sammen og der skal altid noget tid til for at jeg kan komme en anden gang. Derfor er jeg også altid interesseret i, at jeg får to udløsninger med i prisen. Da jeg så gør hende opmærksom på at der nok ikke går lang tid til den første udløsning, vil hun lige pludselig have ekstra penge for 2 gange, for det er åbenbart ikke med i prisen.

Jeg skulle være gået her, men nu var matrosen på dæk og jeg var liderlig. Så jeg gjorde hende bare opmærksom på, at jeg i mine beskeder decideret havde efterspurgt to udløsninger til den pris vi aftalte. Efter lidt frem og tilbage blev vi enig om, at der ikke skulle flere penge til og hun gik i gang igen. Den Blowjob var okay, ikke noget særligt, men da jeg så kom (jeg havde jo bestilt MED slug) mådte jeg også godt komme i munden på hende, men det blev så spyttet ud på et stykke papir. Jeg kommenterede på at det var ikke hvad jeg havde betalt for og nu fik jeg at vide, at siden jeg havde to gange udløsning, var penge ikke længere nok til også at få slug.

Det var så 300 kroner direkte til ingenting og godt nok en dykkert for stemningen.

Jeg besluttede mig for at tage mig lidt sammen og ikke blive sur, for jeg havde jo stadig en udløsning til gode. Så det endte med at vi gik i gang med at knalde. Det kan jeg bar sammenfætte med tre ord: mekanisk, lystløs, kedeligt.

Jeg vil ikke udelukke at jeg på dette tidspunkt også allerede var mentalt et andet sted.

Så for at gøre en lang historie kort: hold jer væk fra hende. Jeg har efterhånden været forbi et par glædespiger og det her i dag var nok den mest skuffende besøg jeg indtil videre har oplevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...