Hop til indhold

Recommended Posts

Håber I tager godt mod min beskrivelse - den er ærlig ment, men selvfølgelig subjektiv.

Jeg har besøgt Linda i denne uge for variationens skyld – og jeg synes, hun fortjener nogle positive ord. For, jeg havde en fantastisk oplevelse. Først billeder – som jeg mener – er meget retvisende. Det kan godt være hun ikke blev 28år i går – men hun er i hvert fald ikke over 40år, som der står et sted herinde. Jeg blev mødt af en blondine, som var lidt ”dullet” op på en fræk og sexet måde – og ikke en vulgære, synes jeg. Hendes bryster er store – men ikke hårde på den bowlingkugle-agtige måde, så man kan få et godt titjob. Det virker som et ”must” for babsomaner.

Jeg havde valgt en time med dominans og fisting til hende, fordi jeg synes; det er mega frækt – og hun desuden er en af de få som tilbyder fisting. Så, jeg var ret spændt på om, hun ret faktisk vil give den hele - om ikke armen - så hånden. Og, jeg blev bestemt ikke skuffet, tværtimod – det var det vildeste: fisting forfra, bagfra, deep throat, doggy, 2xSex – ovenikøbet er Linda også selv initiativrig.

Derudover, er Linda også meget smilende og i det hele taget imødekommende. Jeg spurgte ind til, hvor hun kom fra – og hun svarede Sicilien. Jeg antydede, at nogle havde skrevet, at det ikke passede. Hun indrømmede, at hun (kun) er halv-italiener og halv-rumænsk. Så, blev det opklaret. Hun drømmer desuden om at købe et hus på Sicilien, og det er det, hun sparer op til. 

Efter min oplevelse er Linda ”Sweet” og Hot – en ”pleaser” – i ordets allermest positive betydning – og har rigtigt meget på menuen. Jeg vil helt sikkert overveje at komme igen – og det er sjældent at jeg kommer tilbage til den samme.

 

Redigeret af Mega Happy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg er nysgerrig på den del, som handler om fisting. Var det dig, som fistede hende eller var det selvfisting?  Og kunne hun tage hele hånden, som hun skriver i hendes annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nordboen skrev, for 11 timer siden:

Var det dig, som fistede hende eller var det selvfisting?  

- fistede hende, dog ikke hele hånden, men flere fingre - så måske lidt misvisende beskrivelse, beklager. Dog, skal hun nok være med på det hele, og hun lød faktisk til at kunne lide det. Efterfølgende fortalte hun meget om, alt det sexlegetøj m.m. hun ikke kunne lade være med at købe. Håber svaret var oplysende nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...