Hop til indhold

Recommended Posts

Guest amatør

Jeg besøgte June for lidt tid siden June sød og fræk rødtop - Annoncelight

Jeg har ville besøge hende meget længe, da jeg fik en anbefaling her på sitet, da jeg eftersøgte ægte liderlighed, men da June kun arbejder 3 dage om ugen fra 10 til 16 (og Corona), så har det været lidt svært for mig at få det til at passe ind, men det lykkedes så endeligt.

June er en sød og imødekommende Dansk kvinde, hendes krop er flot og dejlig berøringsvenlig. Det er lidt tid siden, så jeg husker måske ikke alle detaljerne helt korrekt, men vi startede med lidt BJ, som så gik over i 69er. Jeg blev ved i ret lang tid indtil hun kom i en dejlig orgasme; det er jo altid svært at vide om det er ægte, men når jeg ikke kan kende forskel, så er det jo også ligemeget, for mig i hvertfald :) Men jeg vil gætte på at det var ægte, for hun hold op med at sutte de sidste 3 minutter indtil hun kom, så hun kunne slappe af.

Derefter gik vi over i missionær, tæt og intimt, dybe kys, og vores kroppe tæt sammen, og det lød som om June nød det, der var mange nydelseslyde, og hun holdt mig tæt indtil sig. Så tror jeg lige vi nåede lidt bagfra, inden jeg bad hende om at afslutte mig med munden, hvilket hun gjorde perfekt. (Det er muligt at detaljerne ikke er helt nøjagtige, men det er jo kun et godt tegn for oplevelsen)

Alt i alt, var anbefalingen rigtig god, jeg fik noget der minder om ægte sex mellem to der vil hinanden, præcis som jeg eftersøgte, og jeg har tænkt mig at mødes med hende igen, hvilket hun også inviterede til.

Stedet er indrettet til formålet, der er gode bade muligheder, og det er rimeligt diskret. Bemærk dog at det ikke er den dør som ligger lige på hjørnet (som også virkede ret forladt da jeg stod der og bankede på :) ) Det er den meget pænere indgang ca. 5-10 meter inde fra hjørnet på modsatte side.

June er sød, imødekommende og er helt afklaret med hvad hun laver. Hun er velplejet, og lader til reelt at nyde den sex hun tilbyder, så jeg er super tilfreds,

Mvh amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...