Hop til indhold
½angel

Forum for Snap chat-piger

Recommended Posts

Nu har Eroguide godt med anmeldelser af GP'er på de online sider og så har vi anmeldelser af Sugarbabes, vil det ikke også give mening at have et forum/afdeling til Snapchat piger?

Jeg har nemlig set en masse piger der både sælger billeder, film og mere.

Så dem der sælger mere, vil vist passe godt til denne side.

Bare en tanke, hvad siger I andre om idéen og har I mødtes med nogle GP fra Snapchat?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver dig fuldstændig ret i at der mangler nogle underforums.

Snapchat og lign. er et af dem.

Men også en opdeling under anmeldelser med erotisk massage og sex

 

PS: Har ikke mødtes med nogle fra snapchat da det virker for underligt at man med VIP til 200,- kan får 1 times sex til 500,-. Der må stikke noget under.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 3 timer siden:

Så dem der sælger mere, vil vist passe godt til denne side.

Jeg tror udmærket de kan passes ind under sugardating, da sugardating ikke er forbeholdt piger fra Sugardating.dk - og ganske udmærket om Sugardating.dk fik noget konkurrence.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tror udmærket de kan passes ind under sugardating, da sugardating ikke er forbeholdt piger fra Sugardating.dk - og ganske udmærket om Sugardating.dk fik noget konkurrence.

Måske du har ret, men ser det lidt som noget anderledes.

Og tror der er en del fakes, så det ville måske få underkategorien Sugardating til at se dårlige ud.

Men har ikke praktisk erfaring med Snapchat piger og som @mcnasty skriver ser priserne ret billige ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...