Hop til indhold
Ungasiat

Intetsigende besøg - New Student Kira

Recommended Posts

Efter at have læst nogle af de rosende anmeldelser af New Student Kira, valgte jeg at aflægge hende et besøg - men desværre blev det til et af de dårligeste og mest intetsigende besøg, jeg nogensinde har haft blandt pigerne fra denne "gruppe". 

Som nævnt i nogle af de tidligere anmeldelser, så er der ingen tvivl om billedernes autenticitet - men jeg vil tilføje, at de viser Kira fra hendes bedste side.

I forhold til ydelserne, så var niveauet exceptionel ringe."Real kisses" var der ingen af, det blev mest til de kunstige af slagsen på selve læberne uden tunge. BJ, ja, hvis man kan kalde det et BJ, blev mest til tungepirring af penisstrengen og glansen, og minimalt med selve munden - det har jeg godt nok aldrig oplevet før.

Dernæst, så er Kira meget følsom/øm - det blev en meget kedelig omgang fransk til hende, og de små bryster som jeg ellers havde glædet mig så meget til at kæle, slikke og sutte på, blev også vendt til en ren og skær skuffelse, da man nærmest ikke måtte røre ved dem.

Selve akten var kedelig og mekanisk - på med glidecremen hvor Kira passer på man ikke støder for dybt. 

Alt i alt et meget mislykket og sløvt besøg. Kira virkede uoplagt og udkørt.

Ungasiat

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Tak for en ærlig anmeldelse. Sølle udvalg af unge tøser fra den gruppe i KBH pt. Tænker at krigen i Ukraine er grunden til det.

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungasiat skrev, for 48 minutter siden:

Efter at have læst nogle af de rosende anmeldelser af New Student Kira, valgte jeg at aflægge hende et besøg - men desværre blev det til et af de dårligeste og mest intetsigende besøg, jeg nogensinde har haft blandt pigerne fra denne "gruppe". 

Som nævnt i nogle af de tidligere anmeldelser, så er der ingen tvivl om billedernes autencitet - men jeg vil tilføje, at de viser Kira fra hendes bedste side.

I forhold til ydelserne, så var niveauet exceptionel ringe."Real kisses" var der ingen af, det blev mest til de kunstige af slagsen på selve læberne uden tunge. BJ, ja, hvis man kan kalde det et BJ, blev mest til tungepirring af penisstrengen og glansen, og minimalt med selve munden - det har jeg godt nok aldrig oplevet før.

Dernæst, så er Kira meget følsom/øm - det blev en meget kedelig omgang fransk til hende, og de små bryster som jeg ellers havde glædet mig så meget til at kæle, slikke og sutte på, blev også vendt til en ren og skær skuffelse, da man nærmest ikke måtte røre ved dem.

Selve akten var kedelig og mekanisk - på med glidecremen hvor Kira passer på man ikke støder for dybt. 

Alt i alt et meget mislykket og sløvt besøg. Kira virkede uoplagt og udkørt.

Ungasiat

Sjovt som det kan variere fra besøg til besøg eller fra gæst til gæst…

Jeg har kun godt at sige om Kira :)

Har både fået massere af tungekys, dybe blowjob uden hænder og hendes krop/bryster har jeg umiddelbart måttet røre ved/sutte på som jeg har haft lyst til

Men godt med beskrivelse af andres oplevelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenNysgerrige skrev, for 20 minutter siden:

Skulle du/i også sende selfie og social media brugernavn til hende for at verificere jer selv inden besøget ? 

Jeg er allerede godkendt….så nej for mit vedkommende

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenNysgerrige skrev, for 22 minutter siden:

måtte du så godkendes første gang ?

Det er flere år siden…

Den gang var det nok med to selfies - et normalt og et med det ene øje lukket…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pyha tak for advarslen - jeg var ved at lave en aftale. Der er stor forskel på energien når de lige er ankommet og til nogle uger senere. Forståeligt nok i virkeligheden.

Jeg er aldrig blevet bedt om selfies eller andet men har også været kunde fra the early days… forstår godt deres behov for tryghed. Rimeligt sårbar situation. Flere af de piger jeg har besøgt gennem årene har været udsat for røveri mv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JimmyOlsen skrev, for 1 time siden:

Pyha tak for advarslen - jeg var ved at lave en aftale. Der er stor forskel på energien når de lige er ankommet og til nogle uger senere. Forståeligt nok i virkeligheden.

Jeg er aldrig blevet bedt om selfies eller andet men har også været kunde fra the early days… forstår godt deres behov for tryghed. Rimeligt sårbar situation. Flere af de piger jeg har besøgt gennem årene har været udsat for røveri mv. 

Ok det er vel fair nok at de beder selfies osv. Det ringer bare alarm klokkerne for mig, da de jo får adgang til din sociale profil og følgere hvis du ikke er privat. Her må jeg stå af og søge videre.

Undre mig også hvem det er som man skriver med og som udgiver sig for at være pigen. Da personens engelsk nærmest er perfekt og som anmeldelserne fortæller er hun ikke god til engelsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er kun blevet bedt om selfies en gang sidste år. Da jeg ikke havde lyst til at opgive dem, valgte jeg at kontakte den samme pige på WhatsApp, hvor jeg har et profilbillede. Og det virkede for mig. 

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenNysgerrige skrev, for 14 timer siden:

Korrekt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...