Hop til indhold
Servciesboy

Ung pige ved Hobro

Recommended Posts

RandomGuest1234 skrev, for 3 timer siden:

Oplevelser som i flertal? Måske skulle du bare finde et andet sted at besøge??

Ja,hvis ikke det er legalt og spørge jer til råds,synes dine kommentar egner sig mere til Facebook,her på denne side Eg er vi venner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 13 minutter siden:

Ja,hvis ikke det er legalt og spørge jer til råds,synes dine kommentar egner sig mere til Facebook,her på denne side Eg er vi venner

Desværre kære broder. Har ikke besøgt hende eller stedet. Håber du får nogle gode brugbare svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 3 timer siden:

Ja,hvis ikke det er legalt og spørge jer til råds,synes dine kommentar egner sig mere til Facebook,her på denne side Eg er vi venner

Så venlige råd er at blive ved med at be' dig om at besøge stedet selvom du har brændt dig der i forvejen? Jeg vil ikke engang kommentere om din forståelse af hvad venner er. Jeg har givet men lille skilling af råd. Om du synes det er brugbart eller ej er dit eget valg. Vil ikke kommentere videre på det her, det bringer vist ikke til noget.

Redigeret af RandomGuest1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 6 timer siden:

 

Jeg har ikke særlig gode oplevelser på pigen adresse ,lidt nord for Hobro, har nogen prøvet hende

knus

 

 

https://annoncelight.dk/showad/336903

Undskyld men jeg forstår ikke helt dit opslag. Hvis det er en du har besøgt flere gange selv uden at have gode oplevelser med det, hvad får du så ud af at andre skal skrive de også har haft dårlige oplevelser hos hende?. Havde da været bedre du havde lavet et opslag i anmeldelser i stedet for, hvor du evt advarede andre om dine dårlige oplevelser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 14 minutter siden:

Undskyld men jeg forstår ikke helt dit opslag. Hvis det er en du har besøgt flere gange selv uden at have gode oplevelser med det, hvad får du så ud af at andre skal skrive de også har haft dårlige oplevelser hos hende?. Havde da været bedre du havde lavet et opslag i anmeldelser i stedet for, hvor du evt advarede andre om dine dårlige oplevelser ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 9 timer siden:

Undskyld men jeg forstår ikke helt dit opslag. Hvis det er en du har besøgt flere gange selv uden at have gode oplevelser med det, hvad får du så ud af at andre skal skrive de også har haft dårlige oplevelser hos hende?. Havde da været bedre du havde lavet et opslag i anmeldelser i stedet for, hvor du evt advarede andre om dine dårlige oplevelser ;-)

Tror det han mener er, at han har haft dårlige oplevelser på adressen(ikke pigen som er der nu), men at han gerne vil høre om nogle har besøgt pigen som er der nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 17.3.2022 at 01:00:

Undskyld men jeg forstår ikke helt dit opslag. Hvis det er en du har besøgt flere gange selv uden at have gode oplevelser med det, hvad får du så ud af at andre skal skrive de også har haft dårlige oplevelser hos hende?. Havde da været bedre du havde lavet et opslag i anmeldelser i stedet for, hvor du evt advarede andre om dine dårlige oplevelser ;-)

Der er nogle adresser, hvor der aldrig bliver skrevet positivt om, men de steder må jo have kunder siden de stadigvæk har åben, og måske er der engang i mellem en ny pige der giver god service, det var blot det jeg spurgte om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...