AH1985 10 Skrevet 16. Marts, 2022 Hej Alle Jeg ville lige dele endnu en super oplevelse, jeg havde i Aalborg igår. Har ikke delt så mange oplevelser endnu. Jeg valgte Carol i Aalborg C.: https://annoncelight.dk/showad/339529 Jeg kunne lide billeder, selvom jeg ikke er sikker på, at det var hende på billederne. Men en virkelig fræk sag åbnede døre i en lejlighed i Aalborg C. Jeg er tit blevet lovet det er i Aalborg C, men så er det i Nørresundby eller andre steder, men dette var ihvertfald i centrum, 2 min fra statonen. Carol er utrolig god til at tage imod og jeg betalte 800 for 30 min. Efter et fantastisk blowjob, red hun mig og jeg kunne ikke holde mig ret længe. Fantastisk. Helt igennem dejligt, jeg gik derfra med et kæmpe smil på læben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smeden314 0 Skrevet 16. Marts, 2022 Er det pigen på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AH1985 10 Skrevet 16. Marts, 2022 Jeg tror det er taget for noget tid siden så, tror jeg ikke det er.. og flere tatoveringer nu.. men monster fræk kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg