risko 14 Skrevet 16. Marts, 2022 Hej alle Nogen anbefalinger til strip klubber/barer i København? Har et par jobkontakter jeg skal tage ud i aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 16. Marts, 2022 Bada Bing hvis det kun er strip man er ude efter.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 16. Marts, 2022 Og hvis man er ude efter strip med mere...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 16. Marts, 2022 Karsteng skrev, for 15 minutter siden: Og hvis man er ude efter strip med mere...? Jeg vil ikke ligge hovedet på blokken men i Candy club kan man leje værelser med læderlagen på sengen såååå.. Jeg vil næsten tro man kan få mere.. Ellers ved jeg man kan lave aftaler med stripperne om at tage med på hotel.. Men det er bestemt ikke billigt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 228 Skrevet 16. Marts, 2022 Jeg mener også, at 7th Heaven har fået pæne ord med på vejen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 16. Marts, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: Jeg vil ikke ligge hovedet på blokken men i Candy club kan man leje værelser med læderlagen på sengen såååå.. Jeg vil næsten tro man kan få mere.. Ellers ved jeg man kan lave aftaler med stripperne om at tage med på hotel.. Men det er bestemt ikke billigt.. Tak. Jeg ved om CC. Mitt hovede ligger på blokken. Men strip på CC var ikke meget sexigt Redigeret 16. Marts, 2022 af Karsteng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 16. Marts, 2022 Hvis jeg skulle se strip, ville jeg tage på Bada Bing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konstruktøren 125 Skrevet 16. Marts, 2022 Jeg vil også sige Bada Bing - du kan læse om konceptet på deres hjemmeside... Meningen er lidt af man kommer ind, får lidt drinks og deler lidt ud af de dollars du får i indgangen til pigerne - og så lægger det hele lidt op til at man går med en pige ovenpå og køber en flaske champagne med til deling,(startprisen er 2000kr) men man får en meget kærlig lapdance af stripperen - der er ikke tale om sex eller anden form for "hånd-gemæng" andet end dans med en smuk kvinde på låret som sørger godt for dig og at der er fyldt i dit glas... Og man får da også lov at røre (undtagen mellem benene) Men altså, hvis i leder efter et sted og sidde i fred og ro og snakke lidt business osv over et par drinks og bare sidde tilbagelænet og nyde strip, så er Bada Bing nok lidt en "aktivt klub" -dvs du går ind, får et par drinks, bliver hevet ovenpå og og ja, smutter så igen når du var lyst, stormende liderlig og skal nok finde et bordel...-For at sige det på Dansk, men pigerne er fløjtende gudinde smukke, serviceniveau'et super også i baren og generelt pænt og rent sted... Men find ud af om i skal hygge over et par drink's eller om i skal ud og give den en skalle 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
risko 14 Skrevet 16. Marts, 2022 Tak for gode tips. Leder nok mere efter en bar, end det Badabing tilbyder (selvom det lyder meget sjovt!). Nogen af de andre fra firmaet anbefaler Kakadu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 22. Marts, 2022 risko skrev, den 16.3.2022 at 20:32: Nogen af de andre fra firmaet anbefaler Kakadu. Nogle der har erfaring fra Kakadu..? Kort vej til Istedgade... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
invisible man 1 Skrevet 11. Maj, 2022 Jeg ved godt at det er en københavns strip klub tråd. Men jeg håber der nogle af jer der kan hjælpe mig her. Noahs strip club, Vantingevej 15, 5750 Ringe. Fandt det her den anden dag på Google Maps så ville bare lige høre om der er nogen der har været der, og hvis der er nogen der har været der kan i så fortælle lidt om stedet, og åbningtider?? og om det er ægte eller falsk sted?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg