Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde længe kigget på Lilly men anmeldelserne var blandede og hun kunne åbenbart køre "træt" under hendes besøg havde jeg læst. Jeg har også nogle gange forgæves forsøgt at lave aftaler men hvor hun ikke svarede. Endelig lykkedes det og det var en dag hvor jeg egentlig bare ville have "megafransk" og ingen samleje hvilket hun tilbød for 700 kr. (15 minutter).

En aftale kom i stand. Da jeg mødte hende i døren kunne jeg tydeligt genkende den lille petite krop med de store silikone bryster. Hendes ansigt ser dog noget ældre ud end billederne der viser hende fra hendes bedste side. Hendes humør var dog helt fint så stemningen var god nok.

Jeg lagde mig på sengen og hun lagde sig ind over mig og begyndte at kæle for pikken. Så skiftede hun mellem mund og hånd men jeg syntes der var for lidt mund og for meget hånd til min smag. Det betød at jeg ikke nød det på samme måde som mine "mega" favoritter kan få mig til. Det lykkedes dog til sidst at få en tiltrængt udløsning i munden på hende og hun tømte mig heldigvis grundigt ud inden hun fjernede munden fra min pik. Jeg fik mega som ønsket men jeg kommer nok ikke igen.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse.
 

Hun var den første gp jeg besøgte for ca 3 år siden - dengang hvor var hun også 28. Så du har nok ret med alderen der skal lægges moms til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen

Jeg har ligesom dig tit skrevet til hende uden svar.
Faktisk så mange gange, at jeg næsten har droppet et besøg hos hende, selvom jeg altid lægger mærke til når hun ligger hendes annonce op, så er da stadigvæk fristet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Boys Lilly is just a proper hot lady 28,  32, 23, 48. It just doesn't matter what her age is. I have to admit I'm a bit smitten with this little gem. But so far I've not been lucky enough to get a reply. One day I will and that is gonna be a good day. Im very envious of you, but dude just asking for mega! I suppose everyone to there own. I wanna go all Barry White on this little baby girl. 

I will try another message today and let's hope its the one that floats her boat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...