Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle som kan hjælpe med at finde ud hvad der kan være bedst og forskellen imellem de to typer`? Jeg har prøvet 2 hånds 5 gange forskellige thai steder, og 3 gange tre hånds andre steder (ikke de samme steder). Ved tre hånds har jeg forsøgt at holde prisen nede ved at bede om 3 damer X en halv time = kr. 900.. Den  ene af gangene kunne jeg ikke adskille tingene, tænker det er mere overskueligt med to hånds (og billigere). Min seneste tre hånds var virkelig tricky.. En hviskede ord i mit ord og kyssede mig, de to andre hj og fingre et vist sted,, jeg havde virkelig problemer her..,Er der nogle som vil give deres input, på forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder spændende med 3 piger. Har kun prøvet med 2 altså 4 hånds. Det var en gode oplevelser. Den ene gang gav jeg oven i købet ikke ekstra for det, fordi den ene var under oplæring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
charlieCarlo skrev, for 6 timer siden:

Min seneste tre hånds var virkelig tricky.. En hviskede ord i mit ord og kyssede mig…

Lyder virkeligt kinky, og lidt skræmmende med sådan en hviskende hånd:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet 4 hånds flere gange -med både gode og dårlige resultat -dårlig fordi de snakker så meget de glemmer massagen... gode når begge gør sig umag -men kan være svært, at slappe helt af med alle de hænder overalt på kroppen...

I Bangkok fik jeg thai massage af 2 piger -men gammel mutter ville også være med, og mærke en "farang" så kom naboen -hun ville også... og vupti 4 timer senere -man er som født på ny...ggg (det eneste sted man nu er øm -er mavemusklerne fordi man har grint så meget)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...