Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ellers besluttet mig for at holde mig til GP'er som tidligere har givet mig gode oplevelser og hvor jeg har følt kemi. Men strategien er ikke ufejlbarlig for der er jo noget der hedder dagsform både for hende og mig, så genbesøg kan svigte. dertil kommer så fornøjelsen ved at "score" en ny og forventningen til måske nye oplevelser, som gør at man kan blive fristet af nytilkommere.

Her er jeg faldet for en pige der lyder som et morgenmadsprodukt for hormonbelastede teenagedrenge: Crispy and horny Amanda

Der er noget uskyldigt økologisk bondepigelook over hende, men om det er en gnaven russisk bondepige fra stepperne ved Uralbjergene eller en livsglad afbleget latina cowboypige fra pampas'en i Argentina fremgår ikke af den ret sparsomme tekst. Generelt er jeg mere til latinaer end østeuropæerne.

Yandex kan tilsyneladende ikke finde hendes billeder andre steder.

Er der nogen der kan bekræfte hendes billeder, og passer alderen for umiddelbart ser hun yngre ud end 32 år, hvad jeg ikke er så vild med. Også hendes attitude interesserer mig, gider hun det her; er der engagement og indlevelse til at give en god oplevelse til en halvgammel støder som mig i underkanten af 60, med deraf følgende aldersbetinget mindre libido.

Jeg ved godt hun er ret ny, men håber alligevel nogen kan byde ind med information.

JD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja,jeg har lidt samme fornemmelse for at billederne er manipuleret,derfor efterspørgsel efter nærkontakt af 3. Grads  erfaringerTil gengæld er der nu et spansk WhatsApp telefon nummer i annoncen ,så nationalitet er på plads.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...