Hop til indhold
Guest Professoren

Asian Bodycare, Esbjerg

Recommended Posts

Guest Professoren

Med et primært afsæt i behov for god og dyb massage, tog jeg hen til ovennævnte sted på Nørregade i Esbjerg. Stedet har sin egen hjemmeside: http://www.asianbodycare.dk/

Jeg blev modtaget af Pim, som jeg havde bestilt tid hos. Pim er en voksen dame med former og - ikke mindst - muskler; lige noget for mig i dag. Jeg er vild med de små nips, men det skal være på de dage hvor hormonerne styrer showet.

Bortset fra den lille hage, at stedet ikke er udstyret med en rigtig massagebriks, men blot en forhøjet seng med en hård og god madras, er stedet indredning tip-top. Den manglende briks gør at hovedet ikke rigtig finder et godt leje når man ligger på maven - måske er min gamle stivnakke i spil her :mrgreen:

Pim er super god til massage - grundig og systematisk, og samtidig opmærksom og følsom. Inden jeg blev vendt om fik jeg en super - og nok ikke tilfældig - massage af balderne, som virkelig gjorde det svært at ligge på maven. Der var også tid til afvaskning af olien inden jeg fik lov til at ligge på ryg. Igen stor tålmodighed og systematik inden klokkeværket kom op ad ringe - og et aftalt HJ/BJ blev veludført til UG med kryds på slangen. :D

Til sidst igen afvaskning med varmt vand - dejligt. :)

Jeg ved ikke om der er bad på stedet, men med den service jeg har oplevet der, er det ikke afgørende.

Kan klart anbefales i et ellers understimuleret område af hovedlandet. 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Som udgangspunkt standardpriser for Thai-klinikker; 300 for en times massage, +300 for HJ + 200 for BJ + 200 for fuld pakke (hvis pigen er villig).

Jeg er ikke ny på stedet - og de første par gange kunne jeg ikke få mere end et HJ oveni massagen.

Men jeg er nok ikke verdensmester i at overtale i sådanne situationer, så det kan være at andre kan gå hurtigere frem... :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Var lige forbi igen i går. Samme gode behandling og samme effekt!

Og nu er der en rigtig massagebriks på stedet.

Husker ikke pigens navn, men en sød pige i 30'erne - ikke slank men heller ikke fyldig.

Dygtig på alle måder - men tilbyder ikke andet end HJ oveni, hvilket jeg fik for 500 totalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt stedet 2 gange nu. Kan kun give Professoren ret.....

Søde piger, god massage, godt hj og lækker bj begge gange med 2 forskellige piger.

Men begge gange har jeg fået at vide at jeg ikke må sige det til bossen.

Navne kender jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på stedet idag.. Blev mødt af "indehaveren" og 2 piger.. Gik med en mindre let buttet og meget smilende pige på 1.salen.. Hun viste mig til rette og bad mig lægge tøjet.. Hele tiden med et sødt og frækt smil på læben... Blev spurgt om jeg ville have HJ som afslutning hvad jeg absolut  måtte sige ja til..*SF*

Under denne skønne olie massage af ryggen kunne vi høre den anden pige "gi sig i kast"  med en anden kunde et stykke nede af gangen... Min massør...Ann tror jeg hun hed,,,,begyndte at fnise og hviske mig i øret... Jeg trak hende ned til mig og sputgte om hun aldrig var nøgen under massagen.. Aftalte at jeg betalte yderligere 300 så smed hun tøjet.. Små søde bryster, let buttet og sød lille mis.. Hun hviskede flere gange at det skulle være hemmeligt, hvorpå hun gav mig et lækkert BJ.. Herefter slikkede jeg hende og vi sluttede af med at jeg kneppede hende indtil jeg kom.. Dejlig afvaskning bagefter...Kys og kram ved farvel og lige en sidste påmindelse om "tys tys" over for indehaveren... 

Kommer ihvertfald igen... *SF*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Var på stedet idag.. Blev mødt af "indehaveren" og 2 piger.. Gik med en mindre let buttet og meget smilende pige på 1.salen.. Hun viste mig til rette og bad mig lægge tøjet.. Hele tiden med et sødt og frækt smil på læben... Blev spurgt om jeg ville have HJ som afslutning hvad jeg absolut  måtte sige ja til..*SF*

Under denne skønne olie massage af ryggen kunne vi høre den anden pige "gi sig i kast"  med en anden kunde et stykke nede af gangen... Min massør...Ann tror jeg hun hed,,,,begyndte at fnise og hviske mig i øret... Jeg trak hende ned til mig og sputgte om hun aldrig var nøgen under massagen.. Aftalte at jeg betalte yderligere 300 så smed hun tøjet.. Små søde bryster, let buttet og sød lille mis.. Hun hviskede flere gange at det skulle være hemmeligt, hvorpå hun gav mig et lækkert BJ.. Herefter slikkede jeg hende og vi sluttede af med at jeg kneppede hende indtil jeg kom.. Dejlig afvaskning bagefter...Kys og kram ved farvel og lige en sidste påmindelse om "tys tys" over for indehaveren... 

Kommer ihvertfald igen... *SF*

Hende har jeg også mødt for nyligt - og bortset fra, at hendes massage ikke adresserer andre udfordringer end de nemme (erotiske), så var det en dejlig oplevelse, temmelig lig med ovenstående....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Akkurat de samme oplevelser jeg har haft, men dog med 2 forskellige piger dernede. Hvis jeg tager derned for massagen, så bestiller jeg altid tid hos ejeren og weekenderne bestiller jeg tid hos Nim, som er virkelig god til massage. Hun har en lækker indbydende krop, men er desværre ikke til andet end hj, som hun til gengæld også er temmelig god til. Hvis man skal have en 'bedre' massage, så er det nok pp thaimassage i borgergade eller rigtig god massage (uden ekstra) hos Siam i Kongensgade.

Ollie

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...