Hop til indhold
General

Kp1 stjal kr 1700 fra mig igår

Recommended Posts

Det var hun booket til sex men hun stak af med pengene uden at levere sex som aftalt modydelse. Prøve at stoppe hende og bad om pengene retur, rent røveri 

Bor i en bolig blok vil gerne være diskret men det var hun ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har to tråde med røveri af 1700 k er du med kort tidsrum to gange blevet frarøvet 1700kr. ? Virker da mærkeligt. 

Redigeret af Thecabel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej samme pige, hun skiftede navn i annonce efter jeg lavede opslag herinde. 

Karo100 til kp1 det var igår mistede kr 1700

Og tidligere for mange måneder siden en anden pige tammi har lavet det samme mistede kr 1600

Hvor de ikke overholder aftalerne, tager pengene og trækker tiden, vil på wc og derefter flygter uden levering af deres aftale. 

Men er temmelig træt af alle de afsporinger // pointen er ikke mig, mit hjem. 

// pointen er de piger er langt ude og i forkert branche når de ikke sælger sex, men stjæler eller begår røveri. Og når det er sket for mig kan det også ske for jer derfor mine opslag hold jer fra narrefisserne og vælg de piger som er stabile og i branchen for sex. 

Og støder i på dem lær af mine opslag ikke giv dem penge

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
General skrev, for 22 minutter siden:

// pointen er de piger er langt ude og i forkert branche når de ikke sælger sex, men stjæler eller begår røveri. Og når det er sket for mig kan det også ske for jer derfor mine opslag hold jer fra narrefisserne og vælg de piger som er stabile og i branchen for sex. 

Noget siger mig, at du skal gøre lidt mere ud af dit forarbejde og lære at blive bedre til at lave en vurdering, af de annoncer du bliver tiltrukket af, og hermed også din udvælgelse af de piger du vil have besøg af.
 

Ved godt jeg kommer til at lyde lidt bagklog. Men snydt to gange med samme fremgangsmåde….. altså ja, hvad kan jeg sige. 
 

Men fint du skriver det til skræk og advarsel for os andre. 
 

Pøj pøj med dine fremtidige aftaler, og vælg nu nogle anerkendte og velanmeldte piger i et godt stykke tid fremover, så du ikke bliver snydt igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan du overhovedet ende med at snyde dig selv hele to gange? Jeg er aldrig blevet snydt, frarøvet penge eller blevet udsat for tyveri af en GP. Jeg har altid haft gode oplevelser, pånær én enkelt gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
General skrev, den 15.3.2022 at 15:47:

https://annoncelight.dk/showad/339539

 

Kp1 stjal kr 1700 fra mig igår

 

Noget tyder på hun er dansk men sms dansk og ville kun snakke dårlig engelsk

Kan det passe at du har været så dum at hoppe i samme fælde 2 gange mon?  Du blev også frarøvet 1700 kr d 14 marts??   Kan godt se det nærmer sig dato mæssigt det samme, men ligefrem at lave to indlæg om det er vel i overkanten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...