Hop til indhold
Damnation

Tasty Dior Odense - dårlig oplevelse

Recommended Posts

Havde desværre en dårlig oplevelse med Dior i går, efter at have læst flere gode anmeldelser af hende. Hun snakkede om, da jeg smuttede, at hun også skulle ud og spise frokost med en veninde, så måske hun har haft travlt. 

Kommunikationen på sms gik rigtig godt, og hun svarer hurtigt. Jeg skrev og spurgte, om superfransk var inklusiv i de 30 min for 800 kr. Til det svarede hun "yes baby". Spurgte også, om jeg måtte komme flere gange i løbet af de 30 min, og ja, jeg måtte gerne komme to gange. Mine forventninger var altså sat højt inden vores møde. 

Jeg ankom og hun ligner bestemt de billeder hun har på sin annonce, https://annoncelight.dk/showad/330803 . Jeg blev tilbudt et glas vand og ført ind i rummet hvor jeg kunne se en lille enkeltseng - altså ikke noget der var indbydende til, at man skulle ligge og hygge lidt sammen. Jeg fik smidt tøjet og blev lagt på sengen, hvorefter hun begyndte med blowjob - dog med kondom. Jeg kom lige fra bad - duftede godt og var helt ren. Spurgte så, om hun ikke ville fjerne kondomet, da vi havde aftalt, at superfransk var inklusiv i prisen. Det ville hun ikke. Jeg var selvfølgelig skuffet, men fair nok, det skulle ikke ødelægge oplevelsen. Hun var meget aggressiv med blowjob og jeg kunne godt mærke, at hun gerne vil have, at jeg skulle komme hurtigst muligt. Jeg satte dog min hånd på roden af min penis og sagde, at jeg ikke vil komme så hurtigt. Hun placerede herefter hendes hånd fast på mit bryst og sagde "just relax baby", hvorefter det blev til mere et handjob end et blowjob. Igen sagde jeg, at jeg ikke vil komme endnu. Vi har jo for pokker ikke engang haft sex. Hun stoppede dog ikke, og jeg kom. Hun rejste sig og sagde "you good, baby. We done?". Igen blev jeg sindssygt skuffet over, at jeg nu ikke engang måtte komme de to gange, som vi har aftalt. Jeg sagde "yes", da jeg godt vidste, at en anden omgang ikke ville resultere i noget godt. Jeg tror godt selv hun er klar over, at behandlingen ikke var skide god, da hun helt frivilligt kom med 100kr da jeg ikke havde brugt alt min tid. Ikke desto mindre ville jeg hellere have betalt de 100 kroner ekstra for en ordentlig oplevelse. 

Ringede til hende i dag, for at høre, om jeg gjorde noget galt, da oplevelsen var meget forhastet. Det sagde hun, at jeg bestemt ikke gjorde. Desuden fik jeg jo 100 kroner igen, så hun havde jo været sød ved mig. Fair nok. Vi skal nok bare ikke mødes igen. 

Mon ikke at Dior havde en veninde der bare ventede på, at hun blev færdig. Derfor synes jeg nu stadig det er ærgerligt, da jeg arbejder med et SU budget hvor plads til en glædespige ikke er noget jeg kan finde hvert måned. Skulle bare have blevet hjemme og sparet de 700 kroner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er desværre dem der ser sig snittet til at lave en hurtig genvinst uden at lave det lovede ben arbejde.
Der skal man desværre hurtigt stå sin ret ellers er toget kørt og man kan som du, kun tage det som en streg i regningen.

Om det har været tidspress eller det var kemien der haltede, skulle hun nok have lagt på bordet inden start.

Redigeret af menor79

Del dette indlæg


Link til indlæg
menor79 skrev, for 14 minutter siden:

Ja der er desværre dem der ser sig snittet til at lave en hurtig genvinst uden at lave det lovede ben arbejde.
Der skal man desværre hurtigt stå sin ret ellers er toget kørt og man kan som du, kun tage det som en streg i regningen.

Om det har været tidspress eller det var kemien der haltede, skulle hun nok have lagt på bordet inden start.

Føler vores kemi var meget naturlig i løbet af det hele. Naturlige samtaler og grin. Vi fik snakket lidt om vores forskellige uddannelser og hvordan jeg var på campingferie i Ungarn da jeg var lille (hendes hjemland). 

Hvordan skal man "stå sin ret"? Da jeg nævnte, at vi havde aftalt superfransk sagde hun "You're complaining now?", og følte bestemt ikke det ville gavne oplevelsen, at jeg insisterede. Burde jeg havde gjort det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu ærgerligt at hun har udviklet sig i den retning. Besøgte hende i Svendborg for et par år siden og fik et topklasse behandling af hende. Synes der er en tendens til at anmeldelserne af hende bliver dårligere og dårligere. Men da hun stadig har sin gesjæft kørende skulle man tro at hun stadig har kunder. Tænker ikke folk kommer igen udelukkende fordi hun er hamrende lækker, så måske man stadig kan være heldig at møde hende på en god dag. Tænker bare ikke lige at jeg tager chancen... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 16 minutter siden:

Sgu ærgerligt at hun har udviklet sig i den retning. Besøgte hende i Svendborg for et par år siden og fik et topklasse behandling af hende. Synes der er en tendens til at anmeldelserne af hende bliver dårligere og dårligere. Men da hun stadig har sin gesjæft kørende skulle man tro at hun stadig har kunder. Tænker ikke folk kommer igen udelukkende fordi hun er hamrende lækker, så måske man stadig kan være heldig at møde hende på en god dag. Tænker bare ikke lige at jeg tager chancen... ;-) 

Det er bestemt heller ikke mig, som kommer til at tage næste chance. Skulle hun på et tidspunkt vende hendes service til at være klassen (igen?), så er jeg den første der står i kø.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Damnation 

Tak for din anmeldelse.

Jeg havde samme "oplevelse" med hende for 3-4 år siden i Svendborg.

Hvis hun havde leveret det hun lovede i vores sms kommunikation, som svarer til det du skriver, ville jeg besøge hende hver gang hun var på Fyn pga hendes krop, som er hot-hot.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...