Hop til indhold
Guest bombrn

Milf på vestlolland

Recommended Posts

Guest bombrn

Fandt annoncen på eb. 30 år hun skriver meget lidt i annoncen.

Når men ringede til pige, hun tog den ikk, ret efter spurgte hun om vi sku SMS. Fint med mig:). Skrev frem og tilbage. Hun beskrev sig selv som buttet og store bryster langt mørkt hår. Dog var hun halv dansk. Spurgte ind til det. Hun er halv tyrkisk. Når vi aftalte en tid. 1 time kostede 1200

Landede hos hende. Lækkert rækkehus. en vaske ægte milf åbnede døren, langt mørkt krøllet hår. Ca 170cm pænt ansigt. Havde frygtet en "indvandre" men altså tvivler ikk på hun er dansk født snakker dansk og enda med Lolland accent. Og hendes hudfarve nærmest dansk. Hvis ikk hun selv havde sagt det havde jeg nok ikk tænkt videre over det. Hun fik penge blev til 1000 for en halv time. Vi smed tøjet. Pæn krop 75-80 kg lidt blød mave fra et par fødsler. Store bryster Bob Bob jeg nok ikk den rette til at vurdere det når jeg har haft en kæreste med gigant store bryster, men en god D skål store strittende niples :). Vi smed os på sengen nussede og kælede lidt. Tror hun er ret ny for hun havde ikk det helt vilde gåpåmod. Men vi fik varmet op og lavede missionær og doggy. Sprøjtede 2 gange imens jeg kneppede hende. Og 3 gang ville jeg komme på hendes fisse der var glat med dusk.

Alt i alt super oplevelse.

Eneste SMÅ minuser. Hår under armen. Ku lugte var ryger var lidt men er også ekstrem kritisk med det kan ikk ha det :):)

Kommer igen? Ja helt sikkert!!

God dag til alle jeg fuckers:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fandt annoncen på eb. 30 år hun skriver meget lidt i annoncen.

Når men ringede til pige, hun tog den ikk, ret efter spurgte hun om vi sku SMS. Fint med mig:). Skrev frem og tilbage. Hun beskrev sig selv som buttet og store bryster langt mørkt hår. Dog var hun halv dansk. Spurgte ind til det. Hun er halv tyrkisk. Når vi aftalte en tid. 1 time kostede 1200

Landede hos hende. Lækkert rækkehus. en vaske ægte milf åbnede døren, langt mørkt krøllet hår. Ca 170cm pænt ansigt. Havde frygtet en "indvandre" men altså tvivler ikk på hun er dansk født snakker dansk og enda med Lolland accent. Og hendes hudfarve nærmest dansk. Hvis ikk hun selv havde sagt det havde jeg nok ikk tænkt videre over det. Hun fik penge blev til 1000 for en halv time. Vi smed tøjet. Pæn krop 75-80 kg lidt blød mave fra et par fødsler. Store bryster Bob Bob jeg nok ikk den rette til at vurdere det når jeg har haft en kæreste med gigant store bryster, men en god D skål store strittende niples :). Vi smed os på sengen nussede og kælede lidt. Tror hun er ret ny for hun havde ikk det helt vilde gåpåmod. Men vi fik varmet op og lavede missionær og doggy. Sprøjtede 2 gange imens jeg kneppede hende. Og 3 gang ville jeg komme på hendes fisse der var glat med dusk.

Alt i alt super oplevelse.

Eneste SMÅ minuser. Hår under armen. Ku lugte var ryger var lidt men er også ekstrem kritisk med det kan ikk ha det :):)

Kommer igen? Ja helt sikkert!!

God dag til alle jeg fuckers:)

Øh - forstår ikke helt. Du skriver 1 time koster kr. 1.200 - men du vælger 1/2 time til kr. 1.000 ?? :? - Okay, hår under armene... puha :cry: ikke noget for mig, mærkeligt med hendes barbering. Hun har ligesom startet nede fra, og så var bladet så ved at være slidt over fissen - og altså ikke flere nye blade til under armene :lol: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal selv til Lolland i morgen torsdag og et par dage frem, og jeg vil meget gerne besøge hende.

Har du nogle kontaktoplysninger eller et link til hendes annonce eller lign., vil jeg være meget glad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal selv til Lolland i morgen torsdag og et par dage frem, og jeg vil meget gerne besøge hende.

Har du nogle kontaktoplysninger eller et link til hendes annonce eller lign., vil jeg være meget glad

Mener bestemt hun annoncer om torsdagen i eb, ellers har jeg kontakt på hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener bestemt hun annoncer om torsdagen i eb, ellers har jeg kontakt på hende

Jeg vil meget gerne have kontaktoplysninger på hende, så hvis du vil sende mig det i en privat besked, vil jeg være glad. Så skal jeg nok skrive en anmeldelse herinde bagefter :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...