Guest gammelsmolf Skrevet 15. Marts, 2022 (edited) Jeg har nu besøgt Sif i Holbæk 3 gange, og jeg må bare sige at det er en episk oplevelse hver gang. Jeg har tidligere anmeldt mit første besøg hos Sif og troede at det måske blot ville være utroligt og overraskende dejligt første gang. Men oplevelsen holder og varer ved. Ikke alene er Sif noget af det sødeste væsen og fantastisk at tale med. Hun er virklig dygtig og professionel. Sif hjælper til at man slapper af og fokuserer på oplevelsen og nydelsen. Og det er der masser af i hendes selskab. Jeg taler med Sif om mine udfordringer og hun lytter og vejleder med stor indlevelse og forståelse. Hun er virklig professionel. Vi har talt om at det jo fatisk ikke er en seksuel oplevelse, at vi faktisk ikke har sex med hinanden. Det er en professionel ydelse der hjælper mig med at fokusere på mig selv med fokus på nydelse. Og nydelse er der masser af. Jeg har siden mit første besøg hos Sif oplevet at kunne holde koncentrationen op til orgasme og udløsning. Jeg har sågar oplevet at få to orgasmer med udløsning indenfor 15 minutter, hvor anden orgasme var voldsom og langvarig. Nærmest en ud-af-kroppen oplevelse. Næsten som det opleves hos Sif. Orgasmerne hos Sif er meget voldsomme og forbundet med langvarig nydelse. Også når det er "tørre" orgasmer uden udløsning. Sif evner at bearbejde og kærtegne mig til rejsning i en hel time. Sif kører mig helt op til lige før en orgasme, for så at bringe mig helt ned igen gang på gang i en hel time. Indtil hun lader mig give slip og får hver gang en episk orgasme og oftest med udløsning. Det efterlader en fornemmelse af lykke og beruselse i kroppen resten af dagen. Det kan være svært at koncentrere sig om kedelige møder og emner med denne foremmelse i kroppen. Udadtil smiler jeg bedrevidende mens jeg nyder efterdønningerne af Sifs kyndige berøringer. Sif kan ikke får stor nok ros for hendes bidrag til at mit sexliv i en sen alder er blevet boostet og mine orgasmer nu er voldsommere og mere fantastiske end nogenside. Et besøg, eller tre-fire stykker, bør du unde dig selv. Because you're worth it. Tak søde Sif. Redigeret 15. Marts, 2022 af gammelsmolf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blæsefar 24 Skrevet 15. Marts, 2022 Tak for en rigtig fin anmeldelse :) Kan du sige noget mere om hvordan Sif ser ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gammelsmolf Skrevet 15. Marts, 2022 Blæsefar skrev, for 3 timer siden: Tak for en rigtig fin anmeldelse Kan du sige noget mere om hvordan Sif ser ud? Ja da, men du skal ikke fokusere på SIF. Hun er smilende, køn, kortklippet brunette med smukke og intense blå øjne. Hun klæder sig neutralt og professionelt og er meget kærlig. Det er din nydelse der er i fokus så i den forbindelse er Sifs udseende ikke vigtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 15. Marts, 2022 gammelsmolf skrev, for 4 minutter siden: Ja da, men du skal ikke fokusere på SIF. Hun er smilende, køn, kortklippet brunette med smukke og intense blå øjne. Hun klæder sig neutralt og professionelt og er meget kærlig. Det er din nydelse der er i fokus så i den forbindelse er Sifs udseende ikke vigtigt. Hej @gammelsmolf Jeg kunne godt tænke mig at besøge deres sted i Kbh. Hvad skal jeg vælge på menukortet, for at få samme oplevelse om dig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gammelsmolf Skrevet 15. Marts, 2022 Hr. Børgesen skrev, for 2 timer siden: Hej @gammelsmolf Jeg kunne godt tænke mig at besøge deres sted i Kbh. Hvad skal jeg vælge på menukortet, for at få samme oplevelse om dig ? Tja, SIF kan du jo så ikke vælge. Gå efter den pirrende olie til kr 1200. Lad høre fra dig bagefter, og god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 15. Marts, 2022 gammelsmolf skrev, 1 time siden: Tja, SIF kan du jo så ikke vælge. Gå efter den pirrende olie til kr 1200. Lad høre fra dig bagefter, og god fornøjelse Ok. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rhino 0 Skrevet 16. Marts, 2022 Tak for en rigtig god anmeldelse. Har også gået med tanken om at besøge Sif i Holbæk. Gammelsfolf kan du fortælle lidt om stedet.? Har besøgt København 2 gange. Hvordan er massage bænken man ligger på, i København har begge gange været en bænk hvor der er varme i og så kan den 2 deles så massøren kan stå mellem ens ben. Hvordan er stedet. Er det anonymt. Villahus eller form for butik? I København er der skilt på døren. Til slut er der nogle der har prøvet combo med prostata massage hos Sif, det hade jeg lidt i tankerne om at prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg