GentlemanJack 23 Skrevet 14. Marts, 2022 Nogen, der ved om dette er en seriøs annonce? Erfaringer? Godt/skidt? https://annoncelight.dk/showad/339084 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 376 Skrevet 15. Marts, 2022 Seriøs. Udkørende, blowjob. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 15. Marts, 2022 Og det var et godt blowjob eller bare noget, der skulle overstås i en fart? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 14. Maj, 2022 Ser hun godt ud og kan hun lokkes til andet end blow job? Sluger hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 26. Juni, 2022 Hun annoncerer tit, men ingen anmeldelser - er der nogen der har mødt hende og vil fortælle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ozzman 3 Skrevet 1. November, 2022 Nogen der har haft besøg af hende for nylig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 136 Skrevet 3. November, 2022 Jeg har haft fornøjelsen en del gange og hun sutter rigtig godt og sluger det hele, og hun kan også andet end at sutte hvis du betaler væsentligt mere…. sød dame med nogle pæne bryster men er lidt tyk og en stor røv, så er man til det, så afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ozzman 3 Skrevet 3. November, 2022 Har haft besøg af hende, Hun gav et fint blow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde41 6 Skrevet 13. November, 2022 Er det ikke 2 forskellige i skriver om? mindes bestemt ikke hun har stor røv og gode bryster? Ikke det bedste blow, men hun køre på og bliver ved til det sidste, ikke noget med hånd efter 2 min som så mange andre, så bare afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentleman83 0 Skrevet 16. November, 2022 (edited) Er hun en MILF? hun skriver hun er hot og tingene passer sammen.... ca alder? 35 eller 55 Redigeret 16. November, 2022 af gentleman83 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentleman83 0 Skrevet 16. November, 2022 Ksm skrev, den 3.11.2022 at 08:13: Jeg har haft fornøjelsen en del gange og hun sutter rigtig godt og sluger det hele, og hun kan også andet end at sutte hvis du betaler væsentligt mere…. sød dame med nogle pæne bryster men er lidt tyk og en stor røv, så er man til det, så afsted Hun skriver ellers tingene passer sammen og en hot Q? Men så hot er hun måske heller ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 136 Skrevet 12. December, 2022 Nej overhovedet ikke, ligner en ældre mor men hun er sød og liderlig men en model, NEJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Semper 0 Skrevet 13. December, 2022 Tænker også det er 2 forskellige I skriver om. Hende her er har da ikke en stor røv og store bryster? Men jo hun giver gode blowjobs. Men derimod er/var der i en længere periode og indtil for nyligt også en anden i Esbjerg som også gav gode blowjobs under navnet Hurtig weekend guf eller noget i den stil. Jeg har desværre ikke set hendes annonce siden november. Hun har store bryster og sutter også med slug. Jeg mener også at de på et tidspunkt arbejde sammen. Er det hende du mener Ksm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krf 0 Skrevet 16. December, 2022 Vil lige høre hvornår i sidst har besøgt hende. Og hvad hun kan lokkes til. Og om i har billeder eller video af hende. Har tænkt på at bestille hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Semper 0 Skrevet 2. Februar, 2023 https://annoncelight.dk/showad/355530 Det er hende her jeg tænker på. Nu er hun endelig aktiv igen juhuuu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krf 0 Skrevet 3. Februar, 2023 Semper skrev, for 16 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/355530 Det er hende her jeg tænker på. Nu er hun endelig aktiv igen juhuuu. Er det hende der arbejder med hot q. Og er hun bedre og kønnere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde41 6 Skrevet 3. Februar, 2023 Er der noget jeg har misset? Har hende her og Hot Q arbejdet sammen og hvis ja, gør de det så stadigvæk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krf 0 Skrevet 5. Februar, 2023 Semper skrev, den 2.2.2023 at 17:12: https://annoncelight.dk/showad/355530 Det er hende her jeg tænker på. Nu er hun endelig aktiv igen juhuuu. Ingen som har billeder i fuld natur af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krf 0 Skrevet 10. Marts, 2023 Nogen der har været i kontagt med hot q for nyligt . Jeg kan ikk rigtig få fat i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krf 0 Skrevet 16. April, 2023 Krf skrev, den 5.2.2023 at 10:17: Ingen som har billeder i fuld natur af dem Har hun ik fået ny side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krf 0 Skrevet 16. April, 2023 Krf skrev, den 5.2.2023 at 10:17: Ingen som har billeder i fuld natur af dem Krf skrev, den 3.2.2023 at 09:13: Er det hende der arbejder med hot q. Og er hun bedre og kønnere. Har hun ik fået ny side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg