Hop til indhold

Recommended Posts

Jag kunne fortsætte i den anden tråd, men der blev en sådan trist diskussion, så jeg starter en ny - pigen er det værd. Jeg er lige kommet hjem efter mit fjerde besøg hos Angelica, og det er bare at konstatere, at hon klart er min nye favorite. Det er meget usædvanligt for mig at komme på genbesøg hos noen GP, men med Angelica har jeg ikke noget valg og har været lige glad hver gang! Fantastisk service og gæstfrihed, og hun giver mig præcis, hvad jeg ønsker. Hendes kombination af GFE og PSE slår det meste - lige inden for døren starter det med dejlig (tunge)kys og kram, og der er ikke travlt og ingen "nag" (tjat?) om pengene først. Både desse sidste ganger lå alt mit tøj på gulvet i hallen og stuen. Nogle gange bader vi sammen, men ikke i dag - det blev direkt i sengen. Og der blir det så PSE - med grym deepthroat, sutter HELE herligheden, fortsætter længere og længere ned tils der bliver til en himmelsk rimsession. Først med benene i vejret og så med mig på alle fire og hun går "all in" og æder min røv. Det varede længe og godt, total nydelse! Så blev det "almindelig" sex på flere forskellige måder, favoriten må være når hun rider mig og hendes skønne krop føltes fantastisk mod min. Vi sluttede af med en HJ mens hun slikkede mit øre, tror aldrig jeg sprøjtede så meget som i dag! (Dog ikke i halsen hennes, synes det er lidt uhøfligt.)

Hun er her i to uger mere, så skynd er nå dit, brødre – som sagt, hun er det værd! Og undskyld mit dårlige dansk, jeg prøver at lære at skrive "virkelig" och inte på nån jävla svenska :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...