Hop til indhold
jan B

Snyde billeder

Recommended Posts

Fredag kom lysten over mig, efter en tur på nettet fandt jeg en ungmø som så meget tiltalende ud og som jeg kontaktede.

Der blev næsten indgået en aftale, men desværre - eller måske heldigvis - kom der trafik og arbejde i vejen, så jeg måtte pænt aflyse, vi aftalte dog at der måske kunne være mulighed i denne uge.

Søndag aften ville jeg "planlægge" ugen så der ikke kom forstyrrende elementer ind i en ny aftale. Jeg fandt annoncen igen - og tænkte at jeg godt nok havde haft meget lyst fredag - for der stod praktisk ingen ting i annoncen om alder, udseende eller ydelser ! til gængæld kunne jeg se at de udstillede billeder viste en meget attraktiv ung kvinde !.

Efter at have set lidt nærmere på dem fik jeg en mistanke om at de - selvom at de var ret forskellige - faktisk indgik i en billede serie.  

Jeg bad først "Fætter Google" søge om billedet  fandtes andre steder og derefter TINEYE, og ganske rigtig var de lækre billeder en del af en hel serie, og et par klik sener var det klart at det helt sikkert ikke var hende der tilbød sin servise her i  Danmark.

Efter at jeg havde indberettet det, gik der ikke 1 time så var annoncen væk - skønne spildte forventninger, men vist godt at aftalen fredag ikke gik i gennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...