Hop til indhold

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/q_RO5bGEZ8

 

Hej...
Jeg har aftalt et møde med case79 på sugardaters...
Hun skriver at hun er erfaren SB, så tænkte at der måske var nogen herinde der havde mødt hende, så tænkte at jeg lige ville tjekke om der stod noget om hende herinde.
Jeg fandt en enkelt tråd, som jeg ikke rigtigt kunne blive klog på. Er der nogen herinde der ved om hun er seriøs nok, og om det er turen til fyn værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hej.
Jeg tror måske det er den tråd jeg startede sidste år du refererer til. Det kan jeg godt forstå du ikke blev meget klogere af...Der var jo ikke nogen der endte med at skrive om de havde mødt hende.
 
Jeg har altså ikke på fornemmelsen at du skal være bekymret for at blive snydt hvis det er det du hentyder til. Jeg har som sagt ikke selv mødt hende, men uden at gå i detaljer med en privat samtale som jeg har haft med en anden bruger herinde for vel en måneds tid siden, så er jeg ret overbevist om at hun er helt reel, og sikkert lige så sød og lækker som hun ser ud.
 
Men jeg tror sådan generelt set ikke du skal forvente at få ret meget information direkte herinde. Jeg tror mange, mig selv inklusiv vil være meget forbeholden med at skrive om ens date herinde i offentlig forum. Tror du skal håbe at nogen der vil uddybe i en personlig besked, og ellers gå efter din egen mavefornemmelse.
Hav en god dag, og forhåbentlig en dejlig date.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugar-s skrev, den 14.3.2022 at 12:37:

https://sugardaters.com/da/profile/q_RO5bGEZ8

 

Hej...
Jeg har aftalt et møde med case79 på sugardaters...
Hun skriver at hun er erfaren SB, så tænkte at der måske var nogen herinde der havde mødt hende, så tænkte at jeg lige ville tjekke om der stod noget om hende herinde.
Jeg fandt en enkelt tråd, som jeg ikke rigtigt kunne blive klog på. Er der nogen herinde der ved om hun er seriøs nok, og om det er turen til fyn værd.

Fik du holdt et møde med hende og vil du eventuelt berette om oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej... jeg trak følehornene til mig...

det var det korte svar på en længere historie... den skal jeg spare dig for...

det var mig der sagde fra, så intet skidt at berette... og intet nyttig info til dig desværre...

har siden fundet kærligheden siden så har heller ikke haft behov for at vende retur til sugardaters... så har ikke haft kontakt siden....

 

Håber i får en skøn date....

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugar-s skrev, for 2 timer siden:

Nej... jeg trak følehornene til mig...

det var det korte svar på en længere historie... den skal jeg spare dig for...

det var mig der sagde fra, så intet skidt at berette... og intet nyttig info til dig desværre...

har siden fundet kærligheden siden så har heller ikke haft behov for at vende retur til sugardaters... så har ikke haft kontakt siden....

 

Håber i får en skøn date....

Tak for svar

Jeg bliver alligevel lidt nysgerrig når du siger at det er en længere historie...kan du fortælle lidt

Måske jeg også skal melde fra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Koldingdreng skrev, for 16 timer siden:

Måske jeg også skal melde fra 

Kan ikke finde profilen, og ved jeg ikke er blokeret (nyoprettet bruger). Har du stadig kontakt ?

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Koldingdreng skrev, for 46 minutter siden:

Kun på Snapchat 

Huh ? Bad hun dig gå fra SD over til Snapchat ?

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Koldingdreng skrev, for 35 minutter siden:

Kender du hende siden du er interesseret?

Havde skrevet med hende fra min gamle SD profil for et stykke tid siden , og var interesseret i at få kontakt igen efter jeg er tilbage på SD.
Men ser ud til at profilen er helt væk fra SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 37 minutter siden:

Havde skrevet med hende fra min gamle SD profil for et stykke tid siden , og var interesseret i at få kontakt igen efter jeg er tilbage på SD.
Men ser ud til at profilen er helt væk fra SD.

Nå på den måde

Ja tror ikke hun er på SD mere 

 

Du fik aldrig en aftale med hende? Og hvor langt nåede I aftalemæssigt? Sted, pris og hvad hun var til?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

# francois

Det undrer mig at du ikke kan finde hende på SD. Hun er der skam stadig, blot fået en ny profil og andet profilnavn, men har stadig ansigtsbillede på så det burde være muligt at finde hende hvis det er den samme case79 der er omtalt i den oprindelige tråd.

Jeg har fulgt hende lidt over tid og er ret overbevist om at hun er gået fra sugardater til mere organiseret GP. jeg har ikke andet at have det i andet end at hun en kort overgang havde et profilnavn på SD der sjovt nok er det samme som en GP, som meget ligner en med de billeder jeg fik tilsendt i tidernes morgen da jeg havde kontakt til case79.

selvom jeg er ret sikker i min sag, så er det stadig en formodning, og af samme årsag kommer jeg ikke til at udlevere profilnavn mv... men i bund og grund er det vel underordnet om man søger på snap, sd og andre steder... det handler vel mere om der er kemi, og om man tænder på hinanden.

# koldingdrengen:

Jeg fik et par personlige beskeder i tidernes morgen da tråden blev lavet fra nogen der havde mødt hende. Der var ingen der havde noget dårligt at sige, så hvis i har en god kemi på snap, så få lavet en date... Jeg kom aldrig så langt at vi fik lavet en aftale. Jeg mødte en anden på sd, som passede bedre rent geografisk og den generelle praktik da hun helst mødtes om eftermiddag og aften, og det var lidt svært for mig... den gang jeg skrev med hende var prisen 2000 kr for et møde. blid elskerindesex med hvad man nu lægger i det...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugar__26 skrev, for 22 minutter siden:

# francois

Det undrer mig at du ikke kan finde hende på SD. Hun er der skam stadig, blot fået en ny profil og andet profilnavn, men har stadig ansigtsbillede på så det burde være muligt at finde hende hvis det er den samme case79 der er omtalt i den oprindelige tråd.

Jeg har fulgt hende lidt over tid og er ret overbevist om at hun er gået fra sugardater til mere organiseret GP. jeg har ikke andet at have det i andet end at hun en kort overgang havde et profilnavn på SD der sjovt nok er det samme som en GP, som meget ligner en med de billeder jeg fik tilsendt i tidernes morgen da jeg havde kontakt til case79.

selvom jeg er ret sikker i min sag, så er det stadig en formodning, og af samme årsag kommer jeg ikke til at udlevere profilnavn mv... men i bund og grund er det vel underordnet om man søger på snap, sd og andre steder... det handler vel mere om der er kemi, og om man tænder på hinanden.

# koldingdrengen:

Jeg fik et par personlige beskeder i tidernes morgen da tråden blev lavet fra nogen der havde mødt hende. Der var ingen der havde noget dårligt at sige, så hvis i har en god kemi på snap, så få lavet en date... Jeg kom aldrig så langt at vi fik lavet en aftale. Jeg mødte en anden på sd, som passede bedre rent geografisk og den generelle praktik da hun helst mødtes om eftermiddag og aften, og det var lidt svært for mig... den gang jeg skrev med hende var prisen 2000 kr for et møde. blid elskerindesex med hvad man nu lægger i det...

 

 

 

Tak for svar

 Var det hos hende eller på hotel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

velbekomme....

Altså da jeg havde kontakten, var hun uden bil og umiddelbart var det i eget hjem at hun to imod...men om den del har ændret sig ved jeg desværre ikke...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugar__26 skrev, for 2 timer siden:

velbekomme....

Altså da jeg havde kontakten, var hun uden bil og umiddelbart var det i eget hjem at hun to imod...men om den del har ændret sig ved jeg desværre ikke...

 

Også i Ringe på det tidspunkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...