Hop til indhold

Herning Anne Louise

Featured Replies

Skrevet

Har været sammen med Anne Louise. Alderen passer ikke, men hun er faktisk en sød dame, alligevel klikkede vi bare ikke helt, så det blev desværre kun til en "nå" oplevelse.

Har på ingen måder noget dårligt at sige om Anne Louise, jeg kommer nok bare ikke igen:) Derfor kan andre jo godt få en fed oplevelse.

Skrevet
  • Author

Bobbe, takker for info.

tænker jeg skal have taget skrittet, er lidt fristet også da hun er en moden kvinde og det tænder mig max

var prisen okay ??

Skrevet
Scorpionen skrev, for 6 minutter siden:

Bobbe, takker for info.

tænker jeg skal have taget skrittet, er lidt fristet også da hun er en moden kvinde og det tænder mig max

var prisen okay ??

Kan faktisk ikke huske hvad jeg betalte. Tror det var ret standard for en dansk pige. Hun er bestemt en moden dame, som sagt også sød og rar, så go for it.... Skriv gerne hvordan besøget gik:)

• 1 year later...
Skrevet
Scorpionen skrev, den 16.3.2022 at 21:58:

Bobbe, takker for info.

var prisen okay ??

Gammelt indlæg, men fik du mon besøgt

Eller andre der har besøgt for nylig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.